Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا گفت: ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته بود که فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از وقوع دو فقره قتل در بلوار فردوس خبر داد.

وی ادامه داد: سریعا ماموران عملیات کلانتری در محل اعلامی که در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی بود حاضر شدند و با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند فرد تماس گیرنده از بستگان مقتولان است؛ درب آپارتمان نیز باز بود که بعد از مراجعه این فرد به آپارتمان مذکور، مشخص شد براساس قرائن موجود خانم جوان و دختر ۱۳ ساله اش خفه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابر گزارشات واصله، اجساد داخل اتاق خواب‌های شخصی مقتولان کشف شده است و به ترتیب آن‌ها خانم ۴۸ و دخترش ۱۳ سال سن داشت، همچنین در محل حادثه مردی هم حضور داشت که خودش را همسر و پدر دو مقتول معرفی کرد.

این فرد ۵۰ ساله در برابر ماموران کلانتری گفت: ۵۰ سال سن دارم و در سال ۷۸ با مقتول که دخترخاله ام و خانه دار است ازدواج کردم. هشت سال در این آپارتمان سکونت داریم و خودم کارمند شرکت خودروسازی هستم. صبح به محل کار مراجعه کردم و قرار بود امروز به تبریز مسافرت کنیم. ظهر به خانه رسیدم و وسایل مان را جمع کردیم و با کمک دخترم به پارکینگ بردم.

بیشتر بخوانید: مرگ تلخ نو عروس بعد از بازگشت از ماه عسل/ زوایای پنهان ماجرا در دست بررسی است

این مرد در حالیکه اشک می‌ریخت ادامه داد: وسایل را داخل صندوق عقب خودرو گذاشتیم و همینکه می‌خواستیم حرکت کنیم، یک جلسه کاری پیش آمد و مجبور شدم به محل کارم بازگردم. دو ساعت بعد با خانه تماس گرفتم که بگویم برای رفتن آماده شوند. قرار بود به خانه خواهرم در تبریز و از آنجا به ترکیه برویم. کسی جوابگو نشد و با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم که او هم پاسخی نداد.

مرد ۵۰ ساله ادامه داد: با برادرم تماس گرفتم و گفتم به آنجا برود تا قبل از رسیدن من اگر اتفاقی افتاده است کاری انجام دهد که هنگام رسیدن او مشخص شد درب آپارتمان نیمه باز است و کلید نیز پشت در بود. خانه هم به هم ریخته به نظر می‌رسید و وقتی برادرم به اتاق‌ها مراجعه کرد با جسد همسر و دخترم مواجه شد.

با بررسی‌های اولیه آپارتمان مشخص شد، چیزی از محل سرقت نشده است و به هم ریختگی خانه نیز ساختگی به نظر می‌رسید؛ بنابراین گزارش، با دستور قاضی کشیک قتل پایتخت، اجساد به پزشکی قانونی برای تعیین علت اصلی فوت منتقل شده اند و پدر خانواده به عنوان مظنون اصلی پرونده در بازداشت به سر می‌برد.

انتهای پیام/

پدر خانواده به عنوان مظنون اصلی پرونده در بازداشت  است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳