Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، تشکیل «ستاد اطلاع‌ رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور» عامل  هماهنگی و هم‌افزایی در اطلاع‌ رسانی به مردم و اقناع افکار عمومی از طریق انتقال دقیق، صحیح و سریع اخبار و اطلاعات است.

مجید خورشیدی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: در شرایط کنونی اطلاع رسانی دقیق و سریع بیش از پیش ضرورت و اهمیت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان بوشهر در رابطه با مسائلی که استان با آن روبه رو و مورد سوال و یا ابهام است و برخی اقدام‌هایی که در جامعه رخ می دهد، تصمیم گیری و برای نهادها ساختارسازی می کند.

خورشیدی بیان کرد: براساس دستورالعمل ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور این شورا باید به صورت هفتگی مسائل را پیگیری و گزارش تصمیم‌ها و اقدام‌های استان را به وزارت کشور اعلام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان در خصوص اخبار و شایعه های مربوط به مسائل اقتصادی، تامین معیشت، توزیع کالاهای اساسی ونیازهای مقطعی از منظر اطلاع رسانی تصمیم گیری می کند.

فاطمه کرمپور افزود: شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سیاستهای اطلاع رسانی استان را به منظور تنویر افکار عمومی مدیریت می کند.

وی بیان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن به دنبال ایجاد اختلال در نیازهای مردم، ایجاد نارضایتی و تغییر نظام است یکی از هدف‌های این شورا خنثی کردن توطئه ها با اطلاع رسانی به موقع و شفاف است.

کرمپور گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم انسجام در اطلاع رسانی از عملکرد دولت باید مد نظر باشد.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست