Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدثه حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تیم مرکزی از حضور چند بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برد، افزود: تیم دختران جوان استان در سه ست‌ پیاپی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ مسابقه را به حریف واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی به میزبانی شهرستان کاشان در حال برگزاری‌ است، بیان کرد: تیم آذربایجان‌غربی با تیم‌های سمنان، کرمانشاه، مرکزی و قم هم‌گروه بوده و طی ۲ روز گذشته به ۲ پیروزی مشابه سه بر ۲ مقابل تیم‌های کرمانشاه و سمنان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان دختر از ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: سهیلا محورچرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران استان را عهده‌دار هستند و شاگردانش پس از کسب ۲ پیروزی و یک شکست، فردا /سه‌شنبه/ در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم قم خواهند رفت.

نایب‌رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی و در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب قهرمانی ایران جای گرفت.

حبیبی افزود: پس از پایان دیدارهای گروهی ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی و سپس فینال و رده‌بندی راه می‌یابند.

سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور

تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد تیراندازی کشور در مجموعه آزادی تهران خوش درخشیده و موفق به کسب چندین مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تیراندازان آذربایجان‌غربی در مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خوش درخشیدند.

در این راستا در رده سنی جوانان و در رقابت‌های تفنگ بانوان ساینا تیموری به مقام دوم رسید.

در رقابت‌های تپانچه بانوان در رده سنی جوانان همچنین دنیا ارشدنیا و اسرا رمضانی به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

آیسان منصور نیز در رده سنی بزرگسالان و در رقابت‌های تفنگ بانوان مقام دومی را کسب کرد.

در رقابت‌های تفنگ آقایان در رده سنی جوانان نیز آتیلا محمدرضایی توانست رتبه سوم رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750478

دیگر خبرها

  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال