Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح بازیافت سرد آسفالت که به صورت درجا و با دستگاهی سیار اجرا می‌شود شامل عملیات کندن، شخم زدن، تراشیدن و خرد کردن مصالح لایه بالایی آسفالت بدون آسیب به زیرسازی است که پس از فراوری دوباره و اختلاط با مواد قیری، در سطح  پخش و متراکم می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هزینه اجرای این طرح در ۲۰ کیلومتر از جاده ۹۷ کیلومتری اردستان- نایین نزدیک به ۲۱۰ میلیارد ریال بود که از محل اعتبارات ملی تامین و پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی صادقی به وجود در مجموع ۲۵۰ کیلومتر جاده ترانزیت (رفت‌وبرگشت) در محدوده شهرستان اردستان اشاره و بیان کرد: جاده ترانزیت مسیری بین‌المللی و اقتصادی بوده که اهمیت بالایی دارد و جزو شریان اصلی کریدور شمال-جنوب به شمار می‌آید، از این رو نگهداری آن ضرورت دارد.

وی در ادامه افزود: از مجموع  ۸۲۵ کیلومتر راه روستایی شهرستان اردستان، افزون‌بر  ۱۰۰ کیلومتر آن در حال آسفالت بوده و تا کنون ۱۶ کیلومتر آسفالت شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، در مورد ساخت باند دوم جاده اردستان به زواره نیز گفت: زیرسازی این محور در حال انجام بوده و قیر مورد نیاز آسفالت آن هم تامین شده که در مرحله امضای قراردادی ۱۸ میلیارد ریال با پیمانکار قرار دارد.

وی همچنین به نقاط حادثه‌خیز موجود در محورهای ارتباطی شهرستان اردستان اشاره کرد و اظهار داشت: سه نقطه از پنج نقطه شناسایی شده، ایمن سازی شد و امید می‌رود در آینده با تامین اعتبار و کار مهندسی ۲ نقطه دیگر هم اصلاح شوند.

صادقی در مورد حفظ و نگهداری جاده‌ها و جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها نیز تصریح کرد: روزانه یک اکیپ ایمنی مشغول گشت و کنترل مسیرها است اما از مردم درخواست داریم، در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم جاده‌ها، موضوع را به راهداری گزارش دهند.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان با نزدیک به ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ و ۱۴۱ کیلومتر آزادراه در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال‌شرقی اصفهان واقع است.

۷۴۳۱/۸۱۲۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصفهان تجاوز راهداری و حمل و نقل جاده آسفالت اردستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم گفت: به لحاظ طول راه در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، اظهار کرد: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت روستاهایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستاهای بالای بیست خانوار مربوط به روستاهای زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

او تصریح کرد: پروژه مسیرهای نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد. در حال حاضر برای روستاهای زیر بیست خانوار برنامه‌ای وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستاهای بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه