Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام قبلی مجمع انتخابات هیات تکواندو استان خراسان رضوی قرار بود فردا سه شنبه ۲۲ مردادماه تشکیل و از میان ۱۶ نفری که برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کرده اند، یک نفر برای چهار سال آینده سکان هدایت تکواندو این استان را در دست گیرد.

اما کاندیداها مدتهاست به نحوه اداره هیات پس از پایان مهلت چهار ساله رئیس قبلی تا روند انتخاب مسئولان هیات های تابعه عضو مجمع و در کل اعضای مجمع اعتراض دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳ نفر از کاندیداها ابتدا به حضور حسین زاده در راس هیات با وجود پایان مهلت مسولیت وی اعتراض داشتند که در نهایت اداره کل استان پس از مدتها کش و قوس با فدراسیون، جواد محسنیان از پیشکسوتان خوش نام استان را که مورد وثوق همه اهالی تکواندو استان بود را به عنوان سرپرست معرفی کرد.

در ادامه و با مشخص شدن اعضای مجمع و اعلام زمان انتخابات، ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر مشهد باز هم شاهد حضور پیشکسوتان و کاندیداها بود، افرادی که به نحوه انتخاب و حضور برخی نفرات نزدیک به رئیس پیشین هیات به عنوان عضو مجمع اعتراض داشتند. 

در نهایت فرزاد فتاحی مدیر کل استان با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و منظم نمودن مستندات لازم، خواستار رسیدگی در خصوص موضوع فوق شد.

نکته اصلی و شائبه انگیز اینکه لیست اعضای مجمع که نیمه تیرماه از سوی اداره کل برای تایید نهایی به فدراسیون ارسال شده، با تغییرات زیادی از سوی مسولان فدراسیون مواجه شده و دلیل اصلی این اعتراض می باشد.

با ادامه اعتراضات اهالی تکواندو استان برای احقاق حق خود در این خصوص، اسبقیان با ارسال دو نامه به فدراسیون تکواندو تعویق انتخابات و رسیدگی به خواست معترضین را اعلام نمود.

اهالی تکواندو استان خراسان رضوی بسیار امیدوارند تا فدراسیون با ترتیب اثر دادن اعتراض به جای آنها، مجمع انتخاباتی به تعویق افتاده و با تغییر اعضای مجمع، انتخابات در فضایی عادلانه برگزار شود.

کد خبر 4690756

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخابات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی