Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسابقات مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در قم برگزار شد. تاریخ انتشار: 15:26 - 21 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۱۱۲

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مسابقات مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در قم برگزار شد و در این مسابقات که با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد، شرکت کنندگان در گروه ­های برادران و خواهران و در دو مقطع بزرگسال و زیر شانزده سال به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در گروه شفاهی با حضور بیش از صد نفر از کارکنان دستگاه­‌های تابعه قوه قضاییه در استان قم و خانواده ایشان در مرکز فرهنگی امامزاده سید علی (ع) وابسته به اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حفظ کل، بیست، ده، پنج، دو و یک جزء قرآن کریم به همراه قرائت، ترتیل و اذان رشته ­هایی بودند که متسابقین در آن شرکت کردند، لازم به ذکر است نفرات برتر این مسابقات جهت شرکت در مقاطع بالاتر، به معاونت فرهنگی قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

این مسابقات با هدف تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله­ العالی) در خصوص اشاعه، ترویج و انس با قرآن کریم، ارتقای سطح آگاهی­‌های قرآنی کلیه همکاران قوه قضاییه، سازمان‌های تابعه و خانواده ایشان، اجرای طرح جامع قرآنی دستگاه قضایی، افزایش انگیزه میان کارکنان و خانواده ­های آنان برای تداوم آموزش قرآن کریم و همچنین شناسایی، تشویق و بهره­ مندی از توانمندی­‌های نخبگان قرآنی دستگاه قضایی به­ صورت سالانه در مراحل شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و کشوری برگزار می­‌شود.

هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قوه قضاییه برگزار می‌شود رقابت ۱۲ هزار شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قوه قضاییه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انس با قرآن کریم خانواده قوه قضاییه مسابقات قرآن کریم معاونت فرهنگی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون