Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عظیم‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دفتر امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: در روزهای گذشته استاندار اردبیل با سرمایه‌گذارانی از هند، آلمان و امارات دیدارهایی داشته و امیدواریم با جلب نظر مثبت این سرمایه گذاران زمینه حضور آنان در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه حضور مستمر مسئولان کشوری و بازدید از نواقص و مشکلات پروژه‌های مختلف روند توسعه استان را با شتاب مناسبی همراه کرده است، افزود: خوشبختانه روند توسعه استان همچنان ادامه داشته و با همکاری و انسجام مناسب امیدوار به تداوم این روند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیم زاده به گردهمایی مدیران پولی و مالی در اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: شورای هماهنگی بانک‌ها که با تلاش مسئولان ارشد استانی برگزار شد گامی بزرگ در راستای برطرف سازی مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان بود تا در خصوص مسائل طرح شده با رایزنی‌های نهایی به جمع بندی و نتیجه گیری جامعی دست یافت.

مشاور امور بین‌الملل استانداری اردبیل به دیگر برنامه‌های مهم انجام پذیرفته که از مطالبات مردمی نیز است اشاره کرد و افزود: به منظور تعیین تکلیف نهایی پادگان ارتش اردبیل که در محدوده شهری نیز واقع شده دیدارهایی با جانشین فرمانده ارتش انجام پذیرفته و تصمیمات مناسبی در این خصوص اتخاذ شد.

عظیم زاده به دیدار اخیر استاندار اردبیل با وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اشاره کرد و افزود: این قبیل از دیدارها با هدف طرح مسائل و مشکلات اقتصادی و صنعتی استان بوده تا با رایزنی‌های نهایی تصمیماتی که به سود مردم و منطقه باشد اتخاذ گردد.

مشاور امور بین‌الملل استانداری اردبیل همچنین دیدار مسئولان استانی با رئیس سازمان میراث فرهنگی، مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری، رئیس دفتر ریاست جمهوری و همچنین رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به فال نیک گرفت و ادامه داد: این قبیل از دیدارها با هدف تسریع در روند توسعه استان و دستیابی به اهدافی که رشد اقتصادی و صنعتی را نشانه بگیرد، انجام پذیرفته است.

کد خبر 4690743

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی استانداری اردبیل بخش خصوصی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) که با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا ازجمله کشور‌های روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین که در شهر دبی کشور امارات برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان تنها نماینده ایران، دستاورد‌های سرآمد خود را به بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ارائه کرد.

در همین ارتباط، نمایندگان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند. همچنین با چندین مؤسسه بین‌المللی اعزام دانشجو برای تحصیل متقاضیان غیر ایرانی در واحد نجف‌آباد مذاکرات مختلفی صورت پذیرفت.

در این رویداد بین‌المللی، مسئولان مختلف کشور امارات با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین توانمندی‌های دانشگاه توسط نمایندگان حاضر در غرفه مطلع شدند. 

به گزاش آنا،‌ در این نمایشگاه، ۹ واحد دانشگاهی نجف‌آباد، امارات، مشهد، اصفهان، اهواز، علوم پزشکی، قزوین، تهران جنوب و علوم و تحقیقات به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل