Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در اسفندماه سال ۹۶ طی نامه‌ای که توسط حسن هفده تن، معاون وقت روابط کار وزیر کار به استان‌ها ابلاغ شده بود، حضور کارگران بازنشسته در انجمن های صنفی ممنوع شد.

به گزارش مهر در همان زمان برخی از نمایندگان کارگری، این ممنوعیت عضویت کارگران بازنشسته در انجمن های صنفی را مغایر با اصل استقلال تشکل‌ها عنوان می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اخیرا پنج عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای خطاب به محمد شریعتمداری، عضویت کارگران بازنشسته در مجموعه های کارگری و انجمن های صنفی را با استناد به استعلام از اداره قوانین مجلس، بلامانع دانستند.

در این نامه اعضای هیأت رئیسه مجلس از وزیر کار درخواست کردند تا بخشنامه ممنوعیت عضویت کارگران بازنشسته در انجمن های صنفی را لغو کند.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان