Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:04:11 GMT

تعاونی مسکن کارگران کلرپارس بزودی تشکیل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۲۳۱

تعاونی مسکن کارگران کلرپارس بزودی تشکیل خواهد شد

در آذرماه سال گذشته قرداد 110 نفر از کارگران از حالت قرداد پیمانی خارج و کارگران به صورت قرداد شرکتی تبدیل وضیعت شدند.

به گزارش ایلنا، ابولفضل باباپور در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح این خبر اظهار کرد: شرکت کلر پارس تنها تولیدکننده آب اکسیژنه و پارافین کلره در کشور و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کلر، سود سوزآور، هیدروژن و مشتقات آن‌ها بوده و با هدف ارتقای سلامت و بهداشت آب کشور و خود کفایی در تولید کلر و مشتقات آن در سال ۶۶ تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر اینکه محصولات تولیدی شرکت کلر پارس علاوه بر تامین بخش عمده‌ای از نیازهای کشور به بیش از ۲۳ کشور جهان صادر می‌شود، گفت: محصولات این شرکت کاملا پاسخگوی نیاز کشور بوده و علاوه بر آن محصولاتمان به طور مستقیم به کشورهایی مانند مقدونیه، بلاروس، گرجستان، روسیه، سوریه و ترکیه و به کشورهایی مانند برزیل و مصر با واسطه صادر می‌شود.

وی از سهم ۴۵ درصدی شرکت کلر پارس در تولید و تامین کلر و مشتقات مورد نیاز کشور خبر داد و بیان کرد: ۳۰ درصد از محصولات‌مان را برای صادرات در نظر گرفته‌ایم و از این نظر نیز بیشترین سهم را در بازار داریم، ما تنها شرکتی هستیم که با استفاده از نمک معدنی محصولاتی با بهترین کیفیت را تولید می‌کنیم.

باباپور با اشاره به مزایای رقابتی کلر پارس در مقایسه با سایر صنایع اضافه کرد: استفاده از تکنولوژی روز، توجه به شاخص‌های ایمنی زیستی از جمله مزایای رقابتی این شرکت بوده و آزمایشگاه آن با دارا بودن دستگاه‌های مدرن، کامل‌ترین آزمایشگاه شمال غرب کشور بوده و به عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی به صنایع کشور، خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه کلر پارس به مرحله سود دهی رسیده است، گفت: میزان فروش ریالی این شرکت در چهار ماهه اول سال جاری از کل سال‌های ۹۶ و ۹۵ بیشتر بوده و مجوز سرمایه گذاری سود این شرکت در بورس گرفته شده است و تا پایان مهر ماه عملیاتی می‌شود.

 وی با اشاره به طرح‌های توسعه این شرکت اظهار کرد: طی سال‌های اخیر، واحد تحقیق و توسعه نیز در کلر پارس را اندازی شده و انعقاد قرار داد طرح تولید محصول جدید آب ژاول با غلظت ۳۰۰ به مقدار هفت هزار تن با کشور عراق، ساخت تاور آب اکسیژنه و نصب سیستم تصفیه آروماتیک از جمله طرح‌های توسعه این شرکت هستند.

وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی در حمایت از کارگران گفت: در آذرماه سال گذشته  قرداد 110  نفر از کارگران از حالت قرارداد پیمانی خارج و بصورت قرارداد شرکتی تبدیل وضیعت شدند که این اقدام با دستور مستقیم دکتر رضوانی فر مدیرعامل گروه شستا انجام یافته است و با توجه به سنوات وسابقه کارگران افزایش حقوق نیز داشتیم و پاداش‌هایی در قالب افزایش فروش و تولید پرداخت شده است.
وی ادامه دا: هزینه‌های رفاهی کارگران نیز افزایش یافته و جیره‌های غیرنقدی و سبد غذایی در اختیار کارگران قرار می‌گیرد و خبرخوشی  که دوست دارم در جمع خبرنگاران اعلام کنم اینکه بزودی تعاونی مسکن کارگران کلر لرپارس تشکیل خواهد شد که قصد داریم تمامی کارگران را صاحب مسکن کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصحاب رسانه روسیه سرمایه گذاری شاخص مسکن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند

آفتاب‌‌نیوز :

امیر کشانی در سی و پنجمین رویداد تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان گفت: اصفهان از جایگاه ویژه‌ای در تولیدات صنعتی، معدنی و کشاورزی کشور برخوردار است که از دلایل آن می‌توان به جایگاه خاص کار و تولید در فرهنگ مردمان این دیار اشاره کرد.

وی ادامه داد: اصفهان در روز‌های گذشته میزبان هیأت‌های تجاری از ۲۲ کشور عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا بود که این تعاملات زمینه‌ساز جهش تولید در سال جاری خواهد بود.

کشانی تاکید کرد: بار اصلی تولید بر عهده کارگران است و بسیاری از مسائل تولید با این گروه پیوند خورده است از این رو بر این باورم که برای بهبود وضعیت معیشتی این قشر همه باید دست به دست هم دهیم و از جامعه کارگری حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی پارسال مصوبه‌ای داشت که درآمد بالای ۱۲۰ میلیون ریال را مشمول مالیات کرد، اما گرچه در بسیاری از جوامع سکولار اصل بر مالیات ستانی است، ولی این امر از فردی که زیر خط معیشت درآمد قرار دارد، زیبنده کشور ما که خود را طرفدار کار و تولید می‌داند، نیست و باید در این زمینه بازاندیشی کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: شاید رقم مالیاتی که از کارگر دریافت می‌شود برای دولت عدد زیادی نباشد، اما این ارقام برای کارگران گزاف به حساب می‌آید.

کشانی تصریح کرد: رسیدگی به این مساله پیامی را به جامعه می‌دهد که کشور ما برای تولید کارگران ارزش قائل است.

وی در قسمت دیگر سخنان خود با اشاره به موضوع تعطیلی روز‌های پنجشنبه تاکید کرد: آمار نشان می‌دهد که تعطیلی روز‌های پنجشنبه می‌تواند افزون بر هشت میلیارد دلار به تجارت فراملی کشورمان ضرر بزند و این خسارت تنها مختص عده‌ای خاص نیست.

وی ادامه داد: زیان هشت میلیارد دلاری تجارت کشور باعث کاهش درآمد ارزی کشور و افزایش نرخ ارز می‌شود که تاثیر سویی بر زندگی مردم خواهد داشت.

 یک میلیون و ۹۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در اصفهان وجود دارد که حدود ۸۰۰ هزار نفر آن‌ها مرد و حدود ۳۰۰ هزار نفر از آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت " «فته کار و کارگر» نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد