Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی تبار با بیان اینکه دومین جشنواره سرود آوای مسجد استان هرمزگان ۳۰ مرداد در بندرعباس برگزار می شود، به معرفی گروه های راه یافته مرحله نهایی به این جشنواره پرداخت.

« مجید حسینی تبار »، مدیرکانون تخصصی سرود استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مسجد، کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور(کانون تخصصی سرود)، دومین جشنواره سرود آوای مسجد از سری برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تولید و نشر آثار غنی در حوزه تولید سرود و توجه به اهل بیت(ع) و آموزه های دینی، ایجاد رقابت سالم به منظورکشف و شناسایی استعدادهای برتر فعالان سرود در حوزه معارف اسلامی در هرمزگان و ترغیب و تشویق مربیان و هنرمندان فعال این عرصه برای تولید آثار فاخر سرود با موضوعات جشنواره را ازجمله اهداف این جشنواره برشمرد.

 

مدیر کانون تخصصی سرود استان هرمزگان با تشریح موضوعات جشنواره، افزود: مسجد، ائمه اطهار(ع)، نماز، بسیج، رهبری، شعار سال و قرآن از موضوعات بخش اصلی و « 1500 شهید استان هرمزگان » نیز موضوع بخش ویژه جشنواره است.

 

حسینی تبار به معرفی گروه های سرود راه یافته به مرحله نهایی جشنواره پرداخت و گفت: گروه های سرود فاطمیه شهرک مطهر شهرستان بشاگرد، منتظران موعود بخش جغین شهرستان رودان، سادات روستای گورزانگ، شهدای جوزان، امام المنتظر(عج) روستای کردر و سقای حسین روستای حکمی شهرستان میناب جواز حضور در این مرحله را دریافت کردند.

 

وی، کوثر پشته ایسین، انصارالحجه دهستان شمیل، حسین بن علی روستای رضوان، انصار ولایت محله نخل ناخدا، دفاع مقدس طلائیه، جوادالائمه نظرآباد، امام زین العابدین(ع) محله نایبند جنوبی و منتظران ظهور شهرک توحید را از گروه های سرود شهرستان بندرعباس راه یافته به مرحله پایانی جشنواره معرفی کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک توحید افزود: از مجموع گروه های شرکت کننده، 7 گروه نیز در بخش ویژه(1500 شهید استان هرمزگان) شرکت کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی مربیان راه یافته به مرحله نهایی جشنواره 24 مرداد برگزار خواهد شد، آیین افتتاحیه دومین جشنواره سرود آوای مسجد استان هرمزگان 30 مرداد در سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان نماز عید قربان دعای عرفه روز خبرنگار عید سعید قربان مراسم دعای عرفه عرفه مسجد شیراز خبرگزاری شبستان معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دوره حاضر که مملو از پیشرفت‌ها و اتفاقات مختلف است، یک روحانی شاید نتواند به شیوه‌های سنتی گذشته در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موفق عمل کند؛ بنابراین روحانی‌ها باید با ذائقه شناسی و برگزاری برنانه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مخصوصا ورزشی اقدام به جذب این قشر کنند. کاری که چند سالی است، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ بعنوان امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع نازک علیای پلدشت فعالیت داشته که در طول این مدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی اُردو‌های سیاحتی و زیارتی توانسته است گام‌های موثری را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و کانون بردارد.

سپس ازسال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ به‌عنوان امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج مسجد امام هادی (ع) ارومیه ادامه فعالیت نموده و از تابستان ۱۴۰۱ تاکنون نیز به‌عنوان امام جماعت، مدیر کانون المهدی (عج) و نیز مسئول پایگاه بسیج مسجد طوبی ارومیه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ورزشی خود را پیگیر بوده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان توانسته توفیقات روزافزونی را دراین عرصه‌ها کسب کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم