Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@23:35:03 GMT

تاریخ اتمام تعمیر منازل سیل‌زدگان خوزستانی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۳۸۳

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر یک روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهار کرد: در استان خوزستان بر اساس آخرین ارزیابی که با همکاری بنیاد مسکن صورت گرفت نزدیک به 2هزار خانوار مددجو متاثر از سیلاب وجود دارد.

اخبار اجتماعی_ وی افزود: بر حسب ارزیابی‌ها، 700 خانوار نیاز به احداث منزل مسکونی و منازل بیش از 1200 خانوار نیاز به تعمیر دارد که در این زمینه با همکاری بنیاد مسکن و با عنایت ویژه مردم سخاوتمند و نوع دوست خوزستان و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، عنوان کرد: به فضل خداوند 500 واحد مسکونی احداثی تا دهه فجر آماده تحویل خواهد شد و 200 واحد مسکونی احداثی نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی افزود:روند احداث‌ها از یک ماه گذشته سیر صعودی خود را طی می‌کند و در حال حاضر نیز بر این باوریم که تعمیرات تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان مسکن کمیته امداد امام دهه فجر استان خوزستان دهه فجر سیل کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه