Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@13:03:01 GMT

تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۵۴۰

تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ لغو شد

چمدان : فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ یکی از پر و رفت آمدترین فرودگاه‌های شرق آسیا و دنیا است اما هزاران نفر از معترضان از چهار روز پیش در سالن‌های ورودی و خروجی این فرودگاه دست به تجمعات اعتراضی زده‌اند.

به گزارش بی بی سی فرودگاه هنگ کنگ در بیانیه خود آورده است: تجمعات صورت گرفته موجب اختلال بیش از اندازه شده است به همین دلیل تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهایی که مسافرانش پذیرش نشده‌اند لغو و به مسافران توصیه می‌شود از سفر به مقصد این فرودگاه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروازهای ورودی به این فرودگاه نیز که هنوز از مقصد پرواز نکرده لغو شده است.

هنگ کنگ در دو ماه گذشته شاهد زد و خورد معترضان با ماموران پلیس بوده است.

لغو پروازها در فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ که یکی از منظم‌ترین و بهترین فرودگاه‌های جهان به شمار می‌رود، تصمیم بسیار مهمی است. این فرودگاه با پذیرش ۷۴ میلیون مسافر در سال ۲۰۱۸، هشتمین فرودگاه پر رفت‌وآمد جهان شناخته شد.

۲۱۲۱

کد خبر 1288954

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنگ کنگ سفر گردشگری عید قربان باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا آندره استراماچونی محمدجواد ظریف بازیگران سینما و تلویزیون ایران باشگاه پرسپولیس خلیج فارس مسکن ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد