Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،  ۲۰ مردادماه سال جاری، گشت کلانتری ۱۱ شهرستان شوشتر به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شد و دستور ایست داد اما سرنشینان این خودرو با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار کردند.

این خودرو با سرعت بالا به سمت اتوبان شوشتر - اهواز متواری و از ایست بازرسی نیز عبور کرد که گشت مستقر پس از تعقیب آنها برای هشدار سه تیر هوایی شلیک کرد اما بازهم خودرو توجهی نکرد و با سرعت بیش از ۱۷۰ کیلومتر به مسیر خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران برای توقف خودرو بااستفاده از قانون بکارگیری سلاح سه تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کردند و در نهایت خودرو متوقف شد که مشخص شد چهار پسر و دختر که هیچ رابطه ای با یکدیگر نداشتند درون خودرو بودند .

یکی از سرنشینان از جنس مذکر براثر کمانه کردن تیر از ناحیه کمر مجروح و در بیمارستان فوت کرد.

ماموران انتظامی از درون خودرو ۱۰ گرم تریاک، مقداری مواد مخدر از نوع گل و  مشروبات الکلی کشف کردند که مشخص شد همگی سرنشینان نیز از مشروبات الکلی استفاده کرده و مست بودند .

۹۵۹۴/۳٠۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علی‌رغم سابقه دیرینه صنعت تایر در ایران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این کالا در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر دچار مشکلات عدیده‌ای همچون کاهش تولید، کمبود تایر در برخی سایزها و گران‌فروشی هستند. اما علت اصلی نابسامانی‌های اخیر در بازار تایر چیست و مشکل از کجاست؟

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام ، سامانه های موازی جهت فروش اینترنتی تایر ماشین وجود دارد که سامانه تجارت ، خودرو پی و سایت‌های خود شرکت‌ها هستند . سامانه تجارت ثبت نام کردم و وقتی به عاملین فروش مراجعه میکنم می‌گویند که این سامانه نباید ثبت نام میکردی ، بالاخره تکلیف ملت روشن نیست ، خواهشا پیگیری کنید ، موازی کاری و کمبود در حوزه تایر پدرمون رو در آورد.

دیگر خبرها

  • نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران