Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@04:02:27 GMT

علت لغو سفر روحانی به روسیه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۷۲۰

به گزارش فارس، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه می‌گوید اجلاس سه‌جانبه روسیه، ایران و جمهوری آذربایجان به تعویق افتاده است.


این اجلاس قرار بود در ماه جاری میلادی (اوت) در شهر بندری سوچی روسیه برگزار شود.

بر اساس گزارش اینترفکس، پسکوف تصریح کرده که این اجلاس به دلایل فنی به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترفکس گزارش نداده که این اجلاس در چه تاریخی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تاس نیز به نقل از سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه نوشت: «نشستی که این هفته قرار بود بین روسای جمهور روسیه، آذربایجان و ایران برگزار شود، به علت مسائل فنی به تعویق افتاد.»

اولین اجلاس سه‌جانبه در سال 2016 در باکو و دومین آن در سال 2017 در تهران برگزار شده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل

تارنمای «آکسیوس» امروز (یکشنبه) به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی خبر داد که دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا، هفته گذشته ارسال یک محموله مهمات ساخت ایالات متحده به رژیم اسرائیل را به تعویق انداخت.

به گزارش ایرنا، این تارنمای خبری آمریکایی نوشت: از زمان حمله هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، این اولین بار است که ایالات متحده [ارسال] یک محموله تسلیحاتی که برای ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود را متوقف می‌کند.

مقامات رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفته‌اند که این موضوع نگرانی‌های جدی در میان مقامات اسرائیل به وجود آورده و آنها را به تکاپو انداخته است تا از دلیل جلوگیری از ارسال این محموله مطلع شوند.

طبق این گزارش، کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، وزارت امور خارجه آمریکا و دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز بلافاصله به سوالات پاسخ نداده‌اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که جو بایدن با انتقاد شدیدی در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت وی از رژیم اسرائیل هستند، روبه‌رو است. در همین حال، دولت بایدن در ماه فوریه (بهمن/اسفند) از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که نیروهایش در غزه از تسلیحات ساخت ایالات متحده مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده کنند. اسرائیل در ماه مارس (اسفند/فروردین) یک تضمین‌نامه را امضا و ارائه کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی