Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:13:37 GMT

ورمزیار: استقلال هنوز نیاز به بازیکن دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۷۶۲

ورمزیار: استقلال هنوز نیاز به بازیکن دارد

«صادق ورمزیار» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال برای این که تیمی مدعی برای قهرمانی در لیگ نوزدهم باشد هنوز احتیاج به دو بازیکن دارد.

وی افزود: استقلال در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی بازی های فشرده و دشواری را پیش رو دارد و به نظر می رسد در برخی پست ها با کمبود بازیکن روبروست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:استقلال دفاع وسط و دفاع چپ می خواهد. سیاوش یزدانی بازیکن بسیار خوبی است، اما قرار نیست دفاع وسط استقلال با یزدانی و محمد دانشگر بسته شود. چون فصل طولانی است و مسابقات سنگین به نظرم استقلال روی دفاع وسط خود ریسک بسیار بزرگی کرده است.

ورمزیار تصریح کرد:شنیده ام قرار است هروویه میلیچ، مدافع کروات فصل گذشته تیم فوتبال کروتونه ایتالیا با آبی پوشان قرارداد همکاری امضا کند. او به طور حتم تجربیات ارزشمندی در فوتبال اروپا به دست آورده است و می تواند به این تیم کمک کند.

وی تاکید کرد:استقلال در این فصل برای قهرمانی رقیبان سرسختی پیش روی خود دارد و به عنوان یک استقلالی دوست دارم ناکامی های آبی پوشان در لیگ برتر پس از چند سال به پایان برسد و شاگردان استراماچونی به موفقیت برسند.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت:برای صحبت درباره این که بازیکنان جدید استقلال چه عملکردی خواهند داشت باید تا شروع مسابقات صبر کرد. بازیکنان تازه وارد باید قدر پیراهن استقلال را بدانند و متوجه باشند به چه تیم بزرگی آمده اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!