Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@00:08:16 GMT

مهاجم جدید سرخ‌ها بدون گل زده!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۲۸۱۸

مهاجم جدید سرخ‌ها بدون گل زده!

براندائو جونیور مهاجم برزیلی که گزینه گابریل کالدرون برای خط حمله پرسپولیس است امروز با حضور در ایران مذاکرات نهایی خود را با این باشگاه انجام خواهد داد. بعد از حضور مایگا در ایران و رد شدن در تست پزشکی، مدیران باشگاه از خرید این بازیکن مالیایی منصرف شدند تا در نهایت سرخپوشان به نام این مهاجم برزیلی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن اما با کارنامه‌ای نه چندان مطلوب به ایران خواهد آمد. او در یک فصل در ۳لیگ معتبر بازی کرده و گلی نزده.

این مهاجم ۱۸۷سانتی‌متری و ۲۴ساله، فصل گذشته در لیگ بلغارستان، لیگ اروپا و بعد سری A برزیل بازی کرد اما هیچ گلی به ثمر نرساند. بهترین دوران فوتبالی او سال ۲۰۱۸در تیم اتلتیکو گویانینس برزیل بود که موفق شد در لیگ سری B برزیل ۹گل بزند و ۳پاس گل بدهد.

نکته مهم درخصوص این بازیکن اینجاست که مشخص نیست براندئو توسط چه‌کسی به کالدرون معرفی شده است. سرمربی سرخپوشان در آخرین مصاحبه ‌خود درباره جذب جونیور گفت: «این بازیکن را تأیید کردم و روز سه‌شنبه به ایران می‌آید. او بازیکن خیلی خوبی است و ویژگی‌هایی که ما لازم داریم را دارد. او بازیکنی جوان با آینده‌ای روشنی است که به اروپا منتقل شد اما مجبور شد که به برزیل برگردد چرا که آنجا زیاد بازی نکرد.

بازیکن خوبی است و من او را تأیید می‌کنم. این را هم در نظر بگیرید که بودجه ما مشخص است و در این شرایط باید به‌دنبال بازیکن خوبی بگردیم. من عملکرد او را تأیید می‌کنم هرچند که با بودجه‌ای که ما داریم سخت است بتوانیم بازیکن مشهوری جذب کنیم. »

کالدرون بعد از منتفی شدن حضور مایگا نام چند مهاجم خارجی را به باشگاه اعلام کرد که البته مسئولان پرسپولیس نتوانستند با هیچ کدام از آنها به توافق برسند و در نهایت به نام این بازیکن برزیلی رسیدند. در هر صورت باید دید این بازیکن چه عملکردی در پرسپولیس خواهد داشت اما چیزی که مشخص است، جونیور در فاصله کم مانده به آغاز لیگ باید خیلی زود خودش را نشان دهد تا ثابت کند دیکارموی دیگری در راه نیست.

کد خبر 451392 برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی انجامید.

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان