Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، «مرتضی رکن‌آبادی» برادر دیپلمات سابق ایران در لبنان که جزء جان‌باختگان فاجعه منا بود، در ادعایی جنجالی در برنامه جهان آرا شبکه افق گفت« «واقعا تعجب‌آور است مسؤولان جمهوری اسلامی سال گذشته توافق‌نامه‌ای را در مذاکرات حج امضا کردند که براساس آن پذیرفته‌اند آن‌چه در منا اتفاق افتاد مقصرش ایرانی‌ها بودند تا بتوانند راه حج را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این وسیله راه حج باز شد یعنی روی خون شهدای منا پا گذاشته شد. اطلاع دقیقی دارم و به موقع منبع را اگر نیاز بود حتما معرفی می‌کنم.» ادعایی که به سرعت از سوی قاضی عسگر نماینده پیشین ولی فقیه در امور حج و زیارت رد شد. همچنین حمید محمدی رییس پیشین سازمان حج و زیارت ادعای مرتضی رکن‌آبادی را خلاف واقع دانست.

در همین راستا، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در واکنش به این ادعا در توئتیر خود خطاب به مرتضی رکن آبادی نوشت: برادر گرامی جناب آقای رکن آبادی سلام علیکم؛ آیا برای ادعای خود دلایل، شواهد یا مستنداتی دارید؟

مدیر محترم شبکه افق, آیا در این شبکه راهنمای عملی برای میزبانان برنامه های زنده در مواجهه با ادعاهای قابل مناقشه میهمانان وجود دارد؟

هم چنین عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا و مدیرمسئول روزنامه جوان، در توئیتی نوشت: هم از سخنگو و هم از وزیر امور خارجه درباره سخنان برادر شهید رکن آبادی مبنی بر پذیرش تقصیر از سوی ایران در ماجرای شهدای منا سوال شد، هر گونه اطلاع یا تصمیم در این باره را تکذیب کردند. قاضی عسگر نیز آن را کذب اعلام کرد. توقع است برادر شهید اسناد خود را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1288967

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسام الدین آشنا عید قربان باشگاه استقلال محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا آندره استراماچونی مسکن بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و آمریکا قیمت مسکن باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد از برگزاری رویداد تکیه‌گرد بامحوریت تکیه خاتون‌آبادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم عمرانی از برگزاری رویداد تکیه گرد با محوریت تکیه خاتون آبادی خبر داد و اظهار کرد: شهر اصفهان دارای ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و … است که هفته فرهنگی اصفهان این فرصت را فراهم کرده تا سرزمین تخت فولاد به عنوان یکی سرمایه‌های عظیم شهر معرفی و شناسانده شود.

وی افزود: در راستای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، معماری و گردشگری تکایا، مجموعه تخت فولاد اقدام به برگزاری برنامه تکیه گرد کرده است، این برنامه با رویکرد تمرکز بر ظرفیت‌های تخت فولاد برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد با اشاره به اولین برنامه تکیه‌گرد خاطرنشان کرد: سال گذشته و هم‌زمان با هفته فرهنگی اولین برنامه از رویداد تکیه‌گرد با محوریت تکیه میرفندرسکی برگزار شد و دومین برنامه از سلسله رویدادهای تکیه گرد نیز با محوریت تکیه خاتون آبادی برگزار می‌شود.

عمرانی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این برنامه با روایت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و بناهای معماری تکیه آشنا خواهند شد، خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این برنامه، مسابقه عکاسی با موبایل از بناهای آرامگاهی و معماری و عناصر گردشگری خاتون آبادی برگزار می‌شود که در پایان هم به برگزیدگان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

وی تکیه گرد را فرصتی مغتنم دانست تا کمی دقیق‌تر و جزئی‌تر به زوایا و ظرفیت‌های تکیه خاتون آبادی نگاه شود و عنوان کرد: دنبالیم صرفاً نگاه مصرفی به تکیه‌ها و بناهای آرامگاهی تخت فولاد نباشد، بلکه تکریم و مرمت و برجسته‌سازی تکیه‌ها رخ دهد.

به گزارش ایمنا، رویداد گردشگری تکیه‌گرد در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر در تکیه خاتون ابادی برگزار خواهد شد که عموم شهروندان و گردشگران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 749794

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس