Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Square Enix در جشنواره Dragon Quest Summer که در شهر توکیو برگزار شد حضور داشت و در این جشنواره اعلام کرد که قبل از عرضه عنوان Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age قرار است نسخه اولیه آن عرضه شود، اما تاریخ عرضه نسخه اولیه این بازی هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت Square Enix اعلام کرد: کسانی که اطلاعات خود در نسخه اولیه را ذخیره کنند و هنگام عرضه نسخه اصلی اقدام به خرید آن کنند، در بازی قابلیت Skill Seed را به طور رایگان دریافت خواهند کرد که در روند بازی این گیمرها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

علاوه بر این هنگامی که کاربران نسخه اولیه را دریافت کنند و پس از گذشت مدتی اقدام به ذخیره‌سازی بازی خود کنند، به آن‌ها کارت سطح بالای The One Descended from Erdrick داده خواهد شد که به آن‌ها اجازه دسترسی به یکی ار بخش‌های بازی Dragon Quest XI S را خواهد داد. شرکت سازنده همچنین اعلام کرد گیمرها دنیای بازی Dragon Quest X را در بازی Dragon Quest XI S برای بار دوم مشاهده خواهند کرد چرا که این عنوان یکی بازی‌های خانواده Dragon Quest Worlds است و گیمرها امکان رجوع به نسخه قبلی این بازی را نیز خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: در Cyberpunk چیزی برای مشاهده وجود ندارد!

عرضه نسخه آزمایشی قبل از نسخه کامل برای بسیاری از کاربان مفید است چرا که در روند کلی داستان را متوجه خواهند شد و در صورتی که علاقه‌ای به داستان بازی نداشته باشند، می‌توانند از خرید نسخه اصلی صرف نظر کنند. از طرفی هم برای شرکت سازنده نیز عرضه نسخه آزمایشی بسیار مفید خواهد بود چرا که بسیاری از ایرادات بازی در نسخه آزمایشی مشخص می‌شود و شرکت سازنده با رفع  این مشکلات نخسه اصلی را بهبود خواهد بخشید. بازی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age قرار است در 27 سپتامبر سال جاری برای کنسول نینتندو سوویچ وارد بازار شود.

انتهای پیام/

نسخه آزمایشی بازی Dragon Quest XI S  در راه است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی