Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:52:03 GMT

دومین حریق در قم/سوختگی بالای 50 درصدی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۳۲۴۲

دومین حریق در قم/سوختگی بالای 50 درصدی

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یک حریق مربوط به میدان کهنه قم بود که اطفا صورت گرفت و شش مامور آتش نشانی نیز مصدوم شدند.

حادثه دیگر ساعت ۱۷:۳۰ حریق در خیابان دروازه ری منجر به سوختگی 4 نفر با درجات مختلف شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه 3 دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

حال یکی از مصدومین که با سوختگی بالای 50 درصد بود، وخیم گزارش شده است که اقدامات تکمیلی درمانی در بیمارستان فرقانی برای وی  شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی بیمارستان قم برنا سوختگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر

استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز (پنجشنبه) به همراه چندین تن از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل آتش‌سوزی شهرک امام‌زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت حضور یافت. استاندار گیلان با حضور در محل حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت بر بررسی دقیق ابعاد این حادثه تاکید کرد.

وی در جریان این حادثه قرار گرفت و پیگیر میزان خسارت وارد شده به مردم شد و دستوراتی را در این راستا صادر کرد.

استاندار گیلان ضمن ابراز تاسف از این وقوع حادثه و بروز خسارات مالی و نیز با بیان اینکه به حمدالهی این حریق خسارات جانی به همراه نداشته است؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی و نتیجه آن به استانداری اعلام شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است، گفت: قطعا دولت در جبران خسارات وارده مالی کمک حال مردم است و نیز در ساخت اصولی و مهندسی احداثات منطقه امام زاده ابراهیم (ع) با سازه‌هایی که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم تاکید دارد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

همچنین جلسه‌ای در جمع مردم منطقه و مسوولان با حضور استاندار گیلان در محل بارگاه ملکوتی حضرت امام زاده ابراهیم (ع) شفت در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • شستن دست با تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد