Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:40:45 GMT

توزیع ناعادلانه اعتبارات در شهرستان‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۳۲۶۰

توزیع ناعادلانه اعتبارات در شهرستان‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: موانع ایجاد شده، از آغاز عملیات اجرای پروژه عظیم منطقه ویژه اقتصادی بروجرد جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد تاکید کرد: اگر موانع پیش‌رو نبود، تاکنون عملیات اجرایی این منطقه آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر وقت کشور و مدیرعامل شهرک های صنعتی وقت برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی موافقت کردند اما متاسفانه به بهانه سرمایه گذار انتخابی این پروژه راکد ماند در حالیکه عدم توانمندی سرمایه گذار برای تملک زمین و اجرا مشخص بود.

گودرزی ادامه داد:در حال حاضر استاندار هم موافقت کرده و نامه زده است و نامه برای پی گیری به دبیرخانه مناطق آزاد تحویل داده شده است.

به گفته وی، هم اکنون ۲ میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرک های صنعتی شماره(۲) اشترینان اختصاص یافته است و همزمان با اجرای عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی شهرک های صنعتی نیز فعال می شود.

وی در رابطه با مرکز سیمای بروجرد اظهارداشت: این موضوع در سیاست‌های سازمان صدا و سیما گنجانده نشده و نباید از استودیو ایجاد شده به عنوان راه‌اندازی سیمای بروجرد یاد کرد، چرا که این توهین به شعور شهروندان است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص روند نادرست توزیع اعتبارات در بروجرد تصریح کرد: متاسفانه در همه دولت‌ها استانداران توجه بیشتری به مراکز استان‌ها دارند، حال آنکه می‌بایست اعتبارات به صورت عادلانه توزیع شود.

وی ادامه داد: در صورتی که مدیران اعتبارات را به صورت عادلانه در بین شهرستان‌ها توزیع کنند، از رشد کاریکاتوری خارج می‌شویم و پیشرفت‌ها متوازن خواهد بود.

به گفته گودرزی، اصلاح روند نادرست توزیع اعتبارات زمانبر بوده و امید است این مهم مورد توجه مجمع نمایندگان استان لرستان نیز قرار گیرد.

کد خبر 4690917

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود