Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@18:57:58 GMT

گوشت یک‌ شبه ۴۰ هزار تومان گران شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۳۴۶۷

گوشت یک‌ شبه ۴۰ هزار تومان گران شد

به گزارش جهان نيوز، امروز برخی از مراکز عرضه گوشت و قصابی‌های سطح تهران به دلیل عدم نظارت بر بازار و سوء استفاده از افزایش تقاضا در عید سعید قربان، قیمت گوشت قرمز را نسبت به دو روز گذشته تا 40 هزار تومان در هر کیلوگرم با قیمت بیشتری فروختند.
در حالی که قیمت گوشت گوساله خالص در منطقه 19 تهران دو روز پیش کیلویی 83 هزار تومان بود، قصابی‌های این منطقه امروز قیمت را به کیلویی 120 هزار تومان افزایش دادند؛ همچنین قیمت گوشت گوسفندی مخلوط هم کیلویی 120 هزار تومان به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزایش بی‌اندازه قیمت در بازار به دلیل عدم نظارت مسؤولان انجام شده است. 

همچنین گزارش‌ها حاکی است، امروز قیمت دام زنده در مراکز و جایگاه‌های عرضه 19گانه شهر تهران از جمله جایگاه عرضه میدان کتاب در سعادت‌آباد کیلویی 47 هزار تومان به فروش رسید، در حالی که روز گذشته اعلام شد قیمت دام زنده کیلویی 42  هزار تومان تعیین شده است. 

روز گذشته مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران به خبرگزاری فارس، گفت: در جلسه وزرای صمت،‌جهاد کشاورزی ، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت دام زنده کیلویی 42 هزار تومان تعیین شده است. 

افزایش بی‌حد و حساب قیمت گوشت آن هم در یک روز آن هم فقط در یک روز در حالی صورت گرفت که مردم حدود یکسال است منتظر کاهش قیمت گوشت هستند؛ قیمتی که به یکباره تا کیلویی 120 هزار تومان یعنی دو برابر افزایش یافته بود و به صورت قطره‌چکانی تا کیلویی 83 هزار تومان کاهش یافته بود. 

مردم خودشان را به این کاهش قطره‌چکانی دلخوش کرده بودند که به یکباره قیمت در بازار به شدت اوج گرفت؛ در حالی که مسئولان از هفته‌های گذشته بارها اعلام می‌کردند که قیمت گوشت روند کاهشی خود را تا رسیدن به کیلویی 65 هزار تومان ادامه خواهد داد آنها  اعلام کردند که تولید افزایش یافته و واردات از سال گذشته همچنان در انبارها موجود است. 

حال این سوال است که آیا دیوار آروزها و دلخوشی‌های مردم فرو ریخت؟ و آیا احتمال کاهش دوباره قیمت گوشت وجود خواهد داشت؟ و چرا نظارت بر بازار با وجود نهادهای مختلف نظارتی که صرفا مسئولیتشان همین است و  به خاطر همین مسئولیت هم حقوق می‌گیرند، به یکباره تعطیل می‌شود چه کسی باید پاسخگوی مردم باشند. 
  منبع: فارس کپی متن خبر برچسب ها: گوشت عید قربان قصابی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: گوشت عید قربان قصابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده اعلام شد

بازار گوشت و دام تهران، شاهد ثبات قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

به گزارش خبرآنلاین، براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۶،۴۹۳ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۳،۵۷۱ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روز‌های اخیر در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۳۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افت قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

دیگر خبرها

  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو