Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 «حلوصی آکار» روز دوشنبه اعلام کرد که این کشور در ماه آگوست و سپتامبر دومین محموله سامانه موشکی اس ۴۰۰ را از روسیه دریافت خواهد کرد.

به گزارش میزان؛ ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ ترکیه و روسیه توافق خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ را امضا کردند و ۲۵ ماه جولای سال جاری (سوم مرداد ماه) مسکو انتقال نخستین محموله از این سامانه موشکی به ترکیه را تکمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ روسیه از سوی ترکیه به یکی از موضوعات تنش بین واشنگتن و آنکارا تبدیل شده است؛ واشنگتن خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ روسیه از سوی ترکیه را تهدیدی برای ناتو توصیف کرده و ضمن حذف ترکیه از برنامه توسعه جنگنده اف ۳۵، درباره اعمال تحریم علیه ترکیه نیز هشدار داه است.،ضمن این که قرارداد خرید این جنگنده‌ها با ترکیه نیز احتمالا از سوی آمریکا مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

پس از ورود این محموله به ترکیه جمعی از سناتور‌های آمریکا از ۲ کمیته نیرو‌های مسلح و روابط خارجی خواستار تحریم ترکیه شدند.

با این وجود مقامات ترکیه بار‌ها اظهارات مطرح شده از سوی مقام های آمریکا را رد و اعلام کرده‌اند که توافق خرید سامانه اس ۴۰۰ از روسیه را تکمیل خواهند کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترکیه موشک اس400 بالستیک روسیه محموله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید

سهراب سهرابی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار امسال مجموع سطح زیرکشت گندم ۶ میلیون هکتار است که ۲ میلیون هکتار آن مربوط به گندم آبی و ۴ میلیون هکتار گندم دیم است.

به گفته او، اولین برداشت خوشه های طلایی گندم در هفته اول فروردین از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان آغاز شد و همچنان استان های خوزستان، ایلام و جنوب استان فارس اضافه شدند.

سهرابی ادامه داد: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است، هرچند درصدی از افزایش تولید بدلیل آن است که برداشت نسبت به سال قبل ۱۰ روز زودتر آغاز شده است.

مجری طرح گندم با بیان اینکه بیش از ۱۱۵۰ مرکز خرید آماده دریافت گندم از کشاورزان هستند، افزود: ۲۱ هزار کمباین آماده برداشت گندم هستند و در مناطق معتدل و سرد کشور عملیات داشت و مبارزه با بیماری و کودپاشی مزارع ادامه دارد.

او با بیان‌ اینکه ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است، گفت: وزارت جهاد پیگیری لازم برای دریافت وجوه کشاورزان را انجام داده است, براین اساس سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد باید اقدامات لازم را انجام دهد تا هرچه سریع تر بودجه را در اختیار وزارت جهاد قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید