Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد دادش زاده با اشاره به تفاوت هایی که دوره فوتبال او با شرایط کنونی داشت گفت: فوتبال زمان ما حرفه ای نبود و ما روزی دو ساعت تمرین می کردیم و بعد باید دنبال یک لقمه نان می رفتیم. من زمانی که آمدم تهران و برای پرسپولیس بازی می کردم به قول آقای پنجعلی هر روز باید می افتادم دنبال پاس کردن چک هایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن موقع ماشین خرید و فروش می کردیم. بعد ساک را برمی داشتیم و می رفتیم سر تمرین. الان زمانه عوض شده است. فوتبالیست ها پول حرفه ای می گیرند و مدام تمرین دارند و استایلشان را حفظ می کنند. اینها نسل جدید باید ببینم در 10 سال آینده چه می شوند.

وی افزود: من تا قبل از خرداد که اوج فعالیت من در شغل مدرسه فوتبالم هست، 118 کیلو بودم اما الان 8 کیلو کم کرده ام. من از 7 صبح مدام زیر آفتاب هستم و حسابی آفتاب سوخته شده ام و سیاه هستم!

این بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه آیا او رکورددار اضافه وزن است، گفت: همه می گویند من. ولی از من هم بپرسید می گویم یکی دیگر است. دوستانم را می بینم تعجب می کنم. ولی خودم آنها را می بینم تعجب می کنم. مثل علی دایی، قلعه نویی و... دایی قد بلندی دارد و نشان نمی دهد اما الان چیزی که ما دیده بودیم نیست. مشکل اضافه وزن هم ناشی از تنبلی و کم تحرکی است. مثلا خود من از ساعت 9 تا 12، 1 در دفترم می نشینم. یه لقمه هم می خوریم و ساعت سه می رویم سر تمرین.

داداش زاده که در برنامه سلام صبح بخیر حضور یافته بود با دیدن تصویری از خود که اضافه وزن زیادی در آن دارد گفت: این عکس برای بازی های پیشکسوتان پرسپولیس است. بازی دوستانه می کنیم.

او با دیدن تصویری از صمد مرفاوی گفت: الان ایشان کم تحرک است. البته من از روزی که دیدم وزنش زیاد نبود. شما آقای فنونی زاده را ببیند. از 40 سال قبل تا الان هیکلش همین است ولی ظاهرش عوض شده است.

داداش زاده با دیدن تصویر قبل و بعد از چاقی قلعه نویی، منصوریان و پروین تاکید کرد: فکر می کنم قلعه نویی 110 کیلو باشد، منصوریان قد بلندتر است و معلوم نمی کند و فکر کنم 100 کیلو باشد. علی آقای پروین هم خیلی وزن اضافه کرده و حالا فکر کنم 100 کیلو باشد. البته الان وزنش کمتر شده است.

این بازیکن سابق فوتبال درباره کله پاچه خوری پروین نیز گفت: ما در ماه رمضان تمرین داشتیم و افطار مهمان آقای عرب شدیم که سیرابی و کله پاچه به ما داد البته من بیشتر تماشا کردم.

داداش زاده در پاسخ به این سوال که آیا همان کله پاچه خوردن ها باعث شد کار علی پروین به بیمارستان بکشد با لبخند اظهار داشت: بله می گویند تقصر آقای عرب بوده!
او با دیدن تصویری از دست نشان گفت: رکورد او بالاتر از من است. فکر کنم الان 120 کیلو است.

داداش زاده درباره اضافه وزن مهرداد میناوند توضیح داد: خودش می گوید به خاطر مریضی ای که دارد کورتون می زند و به خاطر همین چاق شده است.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره دایی یادآور شد: عکسی که شما نشان دادید برای سه ماه قبل است. او حالا بیشتر چاق شده است.

داداش زاده درباره اضافه وزن کریمی و شاهرودی هم گفت: او تازه تمرین هم می کند. تحرک موثر است. اگر فکر آسوده باشد اضافه وزن نمی آوریم. رضا شاهرودی را می بینم اراده اش خوب است و زود لاغر می شود.

وی درباره یکی از پرسپولیسی ها که جراحی کوچک کردن معده انجام داد اضافه کرد: یکی از دوستان این کار را کرد و من به او گفتم اگر رعایت نکنی چاقی ات برمی گردد و او رعایت نکرد و وزن او برگشت. حالا اسمش را نمی گویم. حتی دکتر او به من پیشنهاد داد و کلی هم تعقیبم کرد ولی من با این هیکلم از دست او فرار می کنم تا مبادا گیرش بیفتم.

این بازیکن در پایان درباره شکمو ترین بازیکن تیم ملی هم گفت: بازیکنان زیادی بودند از جمله جمشید شاه محمدی و کریم باقری، محمد نوازی، علی لطیفی و پرویز برومند اینها آنقدر می خوردند اما سیر نمی شدند بلکه خسته می شدند که کنار می رفتند!

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود

لس آنجلس لیکرز یک بار دیگر به دنور ناگتس باخت و حالا در آستانه سوییپ شدن (جارو شدن، به معنای شکست 0-4 در یک سری پلی آف) قرار دارد. 

طرفداری | بامداد جمعه به وقت تهران، 3 بازی در جریان رقابت های پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این سه بازی رقم خورد. 

اورلاندو مجیک 121-83 کلیولند کاوالیرز (1-2 به سود کاوالیرز)

پائولو بنکرو به خودش آمد و به مجیک کمک کرد اولین برد خودش در این سری را کسب کند، آن هم خیلی راحت. بنکرو به جوانترین بازیکن تاریخ اورلاندو مجیک تبدیل شد که در یک بازی پلی آف، حداقل 30 امتیاز کسب می کند. او در دو بازی قبل روی هم 15 ترن اور داده بود اما در این بازی هیچ ترن اوری نداشت و جوانترین بازیکن 40 سال اخیر پلی آف شد که 30/10 را با 0 ترن اور ثبت می کند. بنکرو کارش را با آمار 31/14/5 و فیلدگل 50 درصد به پایان رساند و اولین پیروزی دوران حرفه ای خودش در پلی آف را جشن گرفت. در این بازی جیلن ساگز هم 24 امتیاز گرفت؛ زمانی که مجیک آخرین بار در پلی، پیروز شده بود، این دو بازیکن در دبیرستان بسکتبال بازی می کردند.

فیلادلفیا سونی سیکسرز 125-114 نیویورک نیکس (1-2 به سود نیکس)

جوئل امبید در این بازی صحنه زشتی را رقم زد و باعث مصدومیت میچل رابینسون شد. با این حال ام وی پی 2023 ستاره زمین بود. او در کنار یوکیچ به دومین سنتر تاریخ تبدیل شد که از آمار 40 امتیاز و 5 سه امتیازی در یک بازی پلی آف عبور می کند. امبید طلسم فیلدگل کمتر از 50 درصد خودش را شکست و بهترین عملکرد امتیازآوری خودش در یک بازی پلی آف را با 50 امتیاز تجربه کرد. او و الن آیورسن تنها بازیکنان تاریخ فیلادلفیا هستند که در یک بازی پلی آف، 50+ امتیا و 5+ سه امتیازی ثبت می کنند. امبید در این بازی 21 پرتاب آزاد داشت که 19 تای آن را وارد سبد کرد. جیلن برانسن در این بازی بهترین عملکرد خودش در این سری را به نمایش گذاشت اما 39 امتیاز و 13 اسیست او هم برای 0-3 شدن سری کافی نبود. 

لس آنجلس لیکرز 105-112 دنور ناگتس (0-3 به سود ناگتس)

در هیئت مدیره لس آنجلس لیکرز، همه از اظهارات آنتونی دیویس ناراضی بودند. ای دی گفته بود که تیمش گاهی اوقات انگار نمی داند که در دو طرف زمین مشغول چه کاری است، صحبت هایی که مشخصا مخاطب غیرمستقیم آن شخص داروین هم بود. اما آیا حق با دیویس نیست؟ لیکرز در بازی مرگ و زندگی که می توانست با پیروزی در آن به سری برگردد هم شکست خورد، این بار در خانه و مقابل چشم تماشاگران خودی. دی آنجلو راسل احتمالا بدترین بازی زندگی خودش را انجام داد و حالا دیگر بعید است او را فصل آینده هم در لیکرز ببینیم، حداقل اگر بخواهند کوچک ترین تغییری ایجاد کنند! دی لو 0 امتیاز با فیلدگل 0 از 7 ثبت کرد. روی هاچیمورا هم تنها 5 امتیاز به دست آورد و کل تیم لیکرز 5 از 27 سه امتیازی زد.

هواداران لیکرز احتمالا احساس می کنند که در یک حلقه گیر افتاده اند چون برای سومین بازی متوالی، با وجود برتری دو رقمی، شکست می خورند. در حالی که آنتونی دیویس 33/15 ثبت می کند و لبران جیمز هم 26/6/9 از خودش به جا می گذارد، ظاهرا هیچ بازیکن دیگری در لیکرز نیست که به توانایی این تیم در جهت شکست ناگتس باور داشته باشد؛ ای دی و پادشاه در این سه بازی روی هم 176 امتیاز گرفته اند و مجموع امتیازات بقیه بازیکنان لیکرز 131 است.

در سمت مقابل نیکولا یوکیچ 24/15/9 از خودش به جا گذاشت و یک بار دیگر ثابت کرد بهترین بازیکن جهان است. در میان رول پلیرها هم نوبت به آرون گوردون رسید تا با ثبت 29 امتیاز و 15 ریباند، بهترین بازی پلی آف خودش را تجربه کند. جمال موری و مایکل پورتر جونیور هم به ترتیب 22 و 20 امتیاز گرفتند. لس آنجلس لیکرز برای یازدهین بار متوالی به ناگتس باخت و حالا برای دومین سال متوالی، ممکن است مقابل دنور ناگتس سوییپ (جارو) شود. ناگتس به اولین تیمی تبدیل شد که 10 بار متوالی، لبران جیمز را شکست می دهد! 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی