Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@09:48:49 GMT

کشف ۲۱۱قبضه سلاح غیر مجاز

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۴۳۸۷

کشف ۲۱۱قبضه سلاح غیر مجاز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح پنج روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی های مناسب توسط پلیس امنیت عمومی و با همکاری عوامل انتظامی در سطح استان اجرا شد . 

وی افزود: با تلاش مستمر نیروی انتظامی در سطح استان و با هماهنگی قضایی طی چندین عملیات ضربتی و پی در پی ۱۷۳ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز، شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تعداد ۲۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۸۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۱۳۹ عدد انواع فشنگ جنگی و شکاری در بازرسی از منزل متهمان کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: نیروهای انتظامی استان خوزستان در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی مصمم هستند تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی تیراندازی شناسایی و دستگیر استان خوزستان خرید و فروش استان خوزستان تیراندازی شناسایی و دستگیر دستگیری سلاح غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)

 

منبع:بیسیمچی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم) گزارش تلویزیون اسرائیل از صادرات سلاح‌ های ایران (فیلم) رصد و هلاکت دو تروریست داعشی و کشف سلاح و مهمات همراه آنان (فیلم)

دیگر خبرها

  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان