Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@03:23:32 GMT

آماده‌باش پلیس فرودگاه برای بازگشت حجاج

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۴۶۳۲

آماده‌باش پلیس فرودگاه برای بازگشت حجاج

سردار حسن مهری دراین باره گفت: با پایان مراسم حج فرآِیند بازگشت حجاج از کشور عربستان آغاز شده و در همین راستا نیز پلیس فرودگاه‌های کشور همچون عملیات رفت زائران در آماده باش کامل است.

وی با بیان اینکه بازگشت حجاج از اواخر هفته جاری آغاز خواهد شد، افزود: ماموران پلیس فرودگاه با حضور در فضای فرودگاه‌ها به برقراری نظم و امنیت بیش از ۸۶ هزار حاجی و استقبال کنندگان از آنان اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهری در مورد استقبال از حجاج نیز گفت: توصیه همیشگی ما این است که افراد برای استقبال از زائران به فرودگاه نیایند و از هر خانواده تنها یک یا دو نفر برای استقبال به فرودگاه بیایند و مراسم خوش آمد گویی و استقبال را در خانه و محلی خارج از فرودگاه برگزار کنند، چرا که ازدحام جمعیت سبب ایجاد اخلال در ارائه خدمات به حجاج و دیگر مسافران فرودگاه خواهد شد.

به گفته وی، فرودگاه امام خمینی (ره) پرترددترین ایستگاه پروازی برای بازگشت زائران خواهد بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در مورد ایجاد فضا‌های قرنطینه در فرودگاه‌ها نیز گفت: تصمیمات اینچنینی برعهده پلیس فرودگاه نیست و وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر و ... در این خصوص تصمیم می‌گیرند، اما اگر نیازی به کمک پلیس وجود داشته باشد، حتما آمادگی کمک به آنان را نیز خواهیم داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حج 98 پلیس فرودگاه حجاج ایرانی بازگشت حجاج فرودگاه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم