Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه بیزینس تایمز، مسلمانان کشمیر در حالی روز دوشنبه را عید قربان گرفتند که نیروهای هندی به آنان اجازه اقامه نماز در مساجد را ندادند.

به دنبال افزایش سرکوب مسلمانان در منطقه کشمیر توسط هند، دولت پکن به دهلی نو در مورد اقدامات سرکوبگر و ایجاد تنش های منطقه ای هشدار داد.  

بزرگترین مسجد منطقه هیمالیا و مسجد جامع کشمیر در روز عید قربان توسط هند تعطیل شد و به مردم اجازه داده شد فقط در مساجد محلی کوچکتر نماز بخوانند تا دیگر جمعیت زیادی نتوانند جمع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دیلباغ سنگ» رئیس پلیس کشمیر گفت: جشن های عید قربان صلح آمیز بوده اند.

وی به خبرگزاری فرانسه گفت: اعتراضات پراکندگی در منطقه سریناگار بود اما چیز مهمی نبودند.

کشمیر به مدت هشت روز در حبس امنیتی است، زیرا دولت ناسیونالیست هندو در دهلی نو در تلاش است تا مخالفت خود را برای تحمیل کنترل مرکزی خود بر منطقه اکثریت مسلمان را محکمتر کند.

در حالی که ده ها هزار شهروند کشمیری در شهرها و روستاها از سیل رنج می برند، هند ارتباطات اینترنتی و تلفنی این منطقه را قطع کرده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد! + عکس
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان