Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@17:20:47 GMT

وداع ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۴۶۵۳

وداع ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا

دوشنبه شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن در ورزشگاه العربی دوحه از الاتحاد عربستان پذیرایی کرد و با حساب ۴ بر ۳ مغلوب شد.

با این اوصاف ذوب آهن در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد تا از گردونه رقابت‌ها کنار برود.

این دیدار در حالی آغاز شد که الاتحاد در بازی رفت از امتیاز میزبانی به خوبی سود برد و به برتری دو بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان «علیرضا منصوریان» که برای کسب مجوز صعود باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدند از همان دقایق ابتدایی حملات خود را آغاز کرده و حریف را مجبور به عقب نشینی کردند.

پس از گذشت ۲۰ دقیقه از بازی، الاتحاد در ضد حملات و با استفاده از ضعف خط دفاعی ذوب آهن سه موقعیت مناسب گلزنی داشت که با واکنش‌های مناسب «محمدباقر صادقی» به گل تبدیل نشد.

همچنین در دقیقه ۴۰ «رومارنیهو» برزیلی دیرک دروازه ذوب آهن را به لرزه درآورد.

در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست در نهایت بازی خوب نماینده عربستان نتیجه داد و «واکچیو» موفق به گلزنی شد تا کار ذوب آهن بسیار سخت شود.

در دقیقه ۵۳ ضربه سر مطهری پس از برخورد به مدافع حریف درون دروازه الاتحاد جای گرفت، اما ۲ دقیقه پس از آن اشتباه وحشتناک دروازه بان ذوب آهن سبب شد تا الاتحاد به گل دوم دست یافته و کار را تمام کند.

در این صحنه توپ از زیر پای محمدباقر صادقی به شکل عجیبی گذشت تا به راحتی ذوب آهن گل دوم را دریافت کند.

در دقیقه ۶۵ «رومارینهو» سومین گل الاتحاد را به نام خود ثبت کرد تا سند صعود تیمش را امضاء کند.

اشتباهات بازیکنان ذوب آهن در امور دفاعی پایانی نداشت تا «رومارینهو» در دقیقه ۷۰ بار دیگر موفق به گلزنی شود.

در دقیقه ۷۲ «هادی محمدی» مدافع پیش تاخته ذوب آهن یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کرد تا از سنگینی شکست بکاهد.

در دقیقه ۸۷ «ماکالی کریستانوس» سومین گل نماینده ایران را به ثمر رساند، اما این گلی نیز سودی نداشت.

پیش از این تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در مرحله گروهی حذف شده بودند تا فوتبال ایران ناکامی دیگری را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند.

ترکیب ذوب آهن:

محمدباقر صادقی، هادی محمدی، وحید محمدزاده (میلاد فخرالدینی)، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، ماکالی کریستانوس، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان (محمدرضا عباسی) و امیرارسلان مطهری (علیرضا چراغعلی)

ترکیب الاتحاد:

فواز القرنی، عبدالمحسن الفلاته، زیاد الشافی، سعود عبدالحمید، حمدان الشمرانی، عبدالله المالکی، خالد السمیری، امیلیانو وکیو، کارلوس ویلانوئوا (عبدالرحمن)، لوئیز خیمنز و رومارینهو (البیشی)

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن علیرضا منصوریان تیم فوتبال الاتحاد لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند، توانمندی قهرمانان کشورمان را فراتر از عرصه‌ قاره پهناور آسیا توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند نوشت: کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات شد.

وی افزود: این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

قالیباف با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش ایمنا، فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز یکشنبه بین تیم‌های تایلند و ایران در سالن بانکوک آره‌نا برگزار شد که در نهایت ایران با نتیجه ۴ بر ۱ توانست میزبان را شکست دهد و برای سیزدهم بار قهرمان آسیا شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748880

دیگر خبرها

  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!