Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@12:52:44 GMT

۲رشته تحصیلی به دانشکده علوم پزشکی شوشتر اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۴۶۹۱

۲رشته تحصیلی به دانشکده علوم پزشکی شوشتر اضافه شد

فرهاد ابول نژادیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رشته ها شامل مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار و تکنولوژی پرتو شناسی (رادیولوژی) است که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۸ گنجانده شده است.

وی افزود: از دانش آموزان بومی منطقه و خانواده های آنان انتظار می رود که با توجه به اولویت پذیرش افراد بومی، درکنار سایر انتخاب ها، این رشته ها را نیز انتخاب و مد نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت:توسعه حوزه آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر در کنار رشد و توسعه در بخش بهداشت، درمان، غذا و دارو و فوریت های پزشکی از اولویت های ما در سال ۹۷ بود و کسب مجوز پذیرش دانشجو در این ۲ رشته از جمله این اقدامات بود.

وی ادامه داد: رشد و توسعه زیرساخت ها، فضای فیزیکی و نیروی انسانی در معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی در کنار سایر معاونت ها ادامه خواهد داشت.

دانشکده علوم پزشکی شوشتر وابسته به وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که پیش از این در ۶ رشته تحصیلی دانشجو می پذیرفت اما از مهر امسال در هشت رشته دانشجو می پذیرد.

 ۷۱۵۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خانواده دانشجو علوم پزشکی کنکور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا

ایسنا/سیستان و بلوچستان نشست مشترک سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار با نماینده سازمان بهداشت به منظور بررسی آسیب‌های پساسیل و پیشگیری از شیوع بیماری‌های ناشی از سیل، برگزار شد.

دکتر ضاربان امروز پنجشنبه در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم عزم همگانی به منظور مهار بحران‌های پس از سیل به ویژه در حوزه سلامت گفت: هم مرز بودن استان سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه، به خصوص مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار باعث شده طی رفت و آمدهای مرزی بیماری مالاریا از کشور همسایه وارد شود و سیل اخیر نیز خطر شیوع این بیماری را افزایش داده است.

دکتر ضاربان تصریح کرد: اقدامات گسترده بهداشتی در منطقه از سیل گذشته تاکنون ادامه دارد، اما عزم همگانی و بین‌المللی برای پیشگیری از بیماری مالاریا و سایر بیماری‌های منتقله از آب و غذا نیازمند نقش آفرینی همه ارکان سلامت است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار در این جلسه ضمن دعوت از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی جهت بررسی وضعیت منطقه، اختصاص اعتبارات ویژه جهت مقابله با بیماری مالاریا را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی