Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده جدیدترین آلبوم محسن چاوشی، از صادر نشدن مجوز نهایی انتشار این اثر تا به این لحظه خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، هادی حسینی تهیه کننده جدیدترین اثر محسن چاوشی که در آلبوم «ابراهیم» و «امیر بی گزند» هم با او همکاری داشت،  گفت: با وجود قول مساعد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجور آلبوم «قمارباز» و پس از گذشت ۲ هفته، همچنان مجوز نهایی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب عملاً انتشار این آلبوم قبل از ماه محرم غیر ممکن است.

وی تصریح کرد: با این شرایط تاریخ انتشار آلبوم و تیزر به زمان نامعلومی موکول می‌شود. در صورت صدور مجوز اطلاع رسانی دقیق انجام خواهد شد.

گفتنی است روند مجوز گرفتن قطعات آلبوم جدید محسن چاوشی به سرعت انجام شد، اما به نظر می رسد اسم آلبوم هنوز نتوانسته مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای صدور نهایی مجوز متقاعد کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال شامگاه چهارشنبه با تصمیم هیئت مدیره از سمت خود برکنار شد و بر اساس اعلام رئیس هیئت مدیره استقلال، دیگر در این باشگاه سمتی ندارد. ساعتی پس از این تصمیم هیئت مدیره شایعه عجیبی مطرح شد و این بحث در فضای مجازی پیچید که با توجه به تکمیل نشدن فرایند صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه استقلال، اخراج شدن مدیرعامل می‌تواند برای آبی‌ها گران تمام شده و احتمال عدم صدور مجوز حرفه‌ای و حذف از لیگ قهرمانان را برایشان به ارمغان بیاورد! البته این شایعه صحت ندارد، چون پیگیری‌های خبر ورزشی و اطلاعاتی که از فدراسیون فوتبال کسب کردیم حکایت از آن دارد که برای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعیین ساختار اهمیت دارد و تغییر افراد هیچ خللی در صدور مجوز ایجاد نمی‌کند.

حتی اگر علاوه بر علی خطیر، همه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز برکنار شده یا استعفا بدهند اگر مدارک ارائه شده برای دریافت مجوز حرفه‌ای کامل باشد، هیچ شکلی برای تیم متقاضی ایجاد نمی‌شود و برکنار کردن علی خطیر از بابت صدور مجوز حرفه‌ای استقلال دردسری ایجاد نمی‌کند مگر اینکه این باشگاه پیرامون موارد دیگری نقص پرونده داشته باشد. طبق برنامه قرار است تکلیف مجوز حرفه‌ای استقلال حداکثر تا پنجم خرداد مشخص شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • «جهان لاغر» محسن چاوشی منتشر شد+ صوت
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته