Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر دامن فوتبال ایران را گرفته است، رفتار زننده تیم‌های پرتماشاگر است. حالا کمیته انضباطی در نظر دارد که از فصل آینده برخورد شدیدی با این تیم‌ها انجام دهد.

این کمیته در فصل‌های گذشته هم چند بار حکم به انجام بازی در خارج استان را برای تیم‌های بزرگ صادر کرد، اما با دخالت فدراسیون فوتبال و شورای تامین، این احکام اعلام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با تغییر آیین‌نامه کمیته انضباطی و اجازه‌ای که اعضای این کمیته داده است، این اتفاق از فصل آینده رخ خواهد داد و تیم‌ها ممکن است با بازی‌های خارج از خانه جریمه شوند.

در گذشته یک بار دیگر هم تیم تراکتورسازی بنا به حکم کمیته انضباطی باید در بندرعباس به میدان می‌رفت، اما این حکم در کشوی جادویی دبیرکل فدراسیون فوتبال گم شد و هیچوقت اعلام نشد.

 

منبع: دنیای ورزش تورنتو 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیته انضباطی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت. دیدار دو تیم شب گذشته در ورزشگاه آزادی در حالی دو بر یک به سود استقلال شد که پس از سوت پایان مسابقه این دو بازیکن با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

منبع: فارس

کد خبر 751352

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان