Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@19:17:11 GMT

پیدا شدن پیکر بی‌جان زن کوه‌نورد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۴۸۸۱

پیدا شدن پیکر بی‌جان زن کوه‌نورد

حمید مساعدیان، رئیس امداد و نجات فدراسیون کوه‌نوردی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیدا شدن پیکر زن کوهنورد، گفت: گروه امداد و نجات توانستند پیکر کوه‌نورد تهرانی به نام فرناز دولتخواه را در ارتفاع ۵۱۰۰ متری مسیر شمال‌شرقی دماوند پیدا کنند.

وی افزود: پیکر او در لبه یخچال عروسک‌ها در منطقه‌ای به شدت ریزشی یافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مکان همان مختصات جغرافیایی را دارد که از ابتدا مشخص شده بود ولی به علت پوشیده شدن با سنگ‌های ریزشی از دید مخفی بود.

مساعدیان در خصوص انتقال پیکر این زن کوه‌نورد، گفت: با توجه به ریزشی بودن شدید محل، پیدا شدن پیکر مرحوم فرناز دولتخواه و خطرات بیشتر برای امدادگران حاضر در منطقه، تیم‌های تخصصی امداد و نجات هلال احمر و بخش جست‌وجو و نجات فدراسیون کوه‌نوردی درصدد تنظیم پلان و برنامه فنی برای انتقال پیکر با کمترین ریسک خطر است و به امید خدا پیکر تا فردا به پایین کوه انتقال داده می‌شود.

وی در پایان افزود: ضمن تشکر و قدردانی از کلیه کوه‌نوردان داوطلب در امر جست‌وجو و نجات، درخواست می‌شود از حضور و اعزام به منطقه به دلیل پرخطر بودن و شلوغ شدن منطقه خودداری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت