Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:15:40 GMT

پرسیچ به بایرن مونیخ پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۴۸۸۵

پرسیچ به بایرن مونیخ پیوست

بایرن مونیخ با هافبک کروات اینتر به توافق نهایی رسید و با قراردادی یک ساله به ارزش 5 میلیون یورو او را به صورت قرضی جذب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، سرانجام بایرن مونیخ یک خرید بزرگ در تابستان داشت و با هافبک کروات اینتر به توافق نهایی رسید. بعد از آنکه لروی سانه از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و حضور او در بایرن مونیخ منتفی شد این تیم خیلی سریع به سراغ ایوان پرسیچ رفت و با او به توافق نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن کروات تست پزشکی بایرن مونیخ را پشت سر گذاشت تا رسما راهی این تیم شود. او گفت: بله من با بایرن مونیخ به توافق نهایی رسیدم و تست پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشتم.

قرارداد پرسیچ با بایرن مونیخ یک فصل و به صورت قرضی خواهد بود. بایرن می‌تواند این بازیکن را با 25 میلیون یورو به صورت نهایی از اینتر خریداری کند و رقم او برای یک فصل 5 میلیون یورو است.

پرسیچ سابقه حضور در بوندسلیگا را دارد و پیش از این با پیراهن دو تیم دورتموند و ولفسبورگ بازی کرده است. او از سال 2015 در اینتر بازی می‌کند و همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار تیمش بوده است اما بعد از آمدن کونته جایی در تفکرات این مربی باتجربه نداشت و به همین خاطر اینتر را ترک و راهی بایرن مونیخ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرسیچ تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است

زیدان راجع به تقابل حساس کهکشانی‌ها با باواریایی‌ها صحبت کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

زین الدین زیدان، اسطوره رئال مادرید و سرمربی سابق این تیم، راجع به تقابل امشب کهکشانی‌ها و بایرن مونیخ با اتلتیک گفتگو کرد:

اگر یک دیدار خاص بین رئال مادرید و بایرن مونیخ وجود داشته باشد که هیچ‌وقت آن را فراموش نخواهم کرد، آن بازی، نیمه نهایی سال 2000 است. رئال در لیگ خوب نبود و آنلکا هم عملکرد رضایت بخشی نداشت. او از ترکیب خارج شده بود اما هر طور که شده، برای نیمه نهایی آماده شد و در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و گل‌های مهمی نیز به ثمر رساند. در واقع آنلکا باعث شد ما از آن مرحله صعود کنیم.

بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟

بازی امشب بازی دشواری خواهد بود، به هر حال ال کلاسیکوی اروپا است، اما رئال مادرید، رئال مادرید است و می‌تواند هرکاری انجام دهد.

تقابل‌هایی که خودت به عنوان سرمربی در آن‌ها حضور داشتی

تقابل هایی که ما با بایرن مونیخ داشتیم، همیشه تقابل‌های جذابی از آب در آمدند. خودمان هم چنین بازی هایی را خیلی دوست داشتیم، چرا که بایرن تیمی بسیار قدرتمند است و همیشه ما را به چالش می‌کشید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است