Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد جهانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲۰ درصد شرکت کنندگان در این جشنواره  از شهرستان فاروج شرکت داشتند که کتابخانه های شهرستان با انجام فعالیت های فرهنگی میزان مشارکت را بالا برده اند.

وی تعداد شرکت کنندگان شهرستان فاروج در این رقابت ها را، هفت هزار نفر عنوان کرد و گفت: این شهرستان به نسبت به جمعیت از شهرستان های برتر کشور در این جشنواره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهمین دوره این جشنواره  با ۱۲ عنوان کتاب و در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان  به صورت مکتوب آنلاین و پویش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در شاخص کتابخانه ای هم کتابخانه های شهرستان به لحاظ عملکرد از متوسط کشوری بالاتر است بیان داشت: کتابخانه آیت الله ذبیحی روستای مایوان در شمار ۶ کتابخانه برتر در سطح کشور انتخاب شده است.

وی گفت: در بخش استانی هم ۲۱ نفر در بخش های نقاشی، پویش، و رقابت های چهار گزینه ای  از شهرستان فاروج در شمار برترین ها قرار گرفتند.

در شهرستان فاروج ۷ کتابخانه فعال است.

۷۱۸۷ / ۶۴۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خراسان شمالی شاخص فعالیت های فرهنگی کودکان نقاشی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان رفع تصرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، وحید داعی در جمع خبرنگاران از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت 13 هزار و 580 مترمربع بالغ بر 34 میلیارد و 960 میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد و گفت: اشخاصی غیرقانونی در اراضی ملی واقع در طرقدر، جاغرق و ابرده علیا شهرستان طرقبه و شاندیز به خاک‌برداری، تخریب، دیوارچینی و نهال‌کاری اقدام کرده بودند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و طبق آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید 13 هزار و 580 مترمربع از این اراضی صورت گرفت و این اراضی ملی به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره 05137650179 و سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن