Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی، دو تیم ذوب آهن و الاتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 3 نماینده عربستان به پایان رسید.
به گزارش آریا، با توجه به شکست 2 بر 1 ذوبی ها در بازی رفت، الاتحاد در مجموع با نتیجه 6 بر 4 موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب ذوب‌آهن: محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ماکالی کریسانتوس، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و ارسلان مطهری.
ترکیب الاتحاد: فواز القرنی، حمدان الشمرانی، زیاد المولد، عبدالمحسن فلاته، سعود عبدالحمید، لوییز خیمنیز، کارلوس ویلانویوا، امیلیانو وچیو، عبدالله المالکی، خالد السمیری، رومارینیو.
ذوب آهن در حالی به مصاف الاتحاد عربستان می رفت که برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی، باید این بازی را می برد. اما در آخرین دقیقه نیمه اول شاگردان منصوریان گل خوردند و امید اصفهانی ها کمرنگ شد. در دقیقه 45 روی یک ارسال کوتاه از سمت چپ دروازه ذوب آهن، توپ به امیلیانو وچیو رسید و او نیز گل نخست را به ثمر رساند.
نیمه دوم اما با گلزنی ذوب آهن آغاز شد. در دقیقه 53 کرنر ذوبی ها به مدافع الاتحاد خورد و توپ وارد دروازه آن ها شد تا حساب کار 1-1 مساوی شد. دو دقیقه از گل ذوب آهن نگذشته بود که توپ به سمت دروازه ذوب آهن آمد و محمد باقر صادقی از دروازه بیرون آمد تا توپ را دفع کند اما توپ از زیر پایش رد شد و به گل دوم الاتحاد تبدیل شد.
در دقیقه 63 الاتحاد تیر خلاص را شلیک کرد و از سمت چپ روی دروازه ذوب آهن یورش بردند و توپ را به دهانه دروازه رساندند و رومارینیو موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. رومارینیو دست بردار نبود و در دقیقه 69 بازهم گلزنی کرد. این بار پاسکاری عربستانی ها توپ را از قلب دفاع ذوب آهن به رومارینیو رساند و او نیز موفق شد گا چهارم تیمش را به ثمر رساند. ذوب آهن در ادامه توانست یک گل دیگر نیز به ثمر رساند. ارسال قاسم حدادی فر از روی نقطه کرنر و ضربه سر هادی محمدی منجر به گل دوم ذوب آهن شد که در دقیقه 72 به ثمر رسید.
بار دیگر شاگردان منصوریان موفق شدند که به گل برسند این بار در دقیقه 83 پس از یک حرکت تیمی ذوبی ها به سمت دروازه الاتحاد شوت زدند که توپ را برگشت همراه شد و در ریباند کریستانتوس موفق شد گلزنی کند. در نهایت بازی با همین نتیجه 4 بر 3 به پایان رسید و ذوب آهن در مجموع 6 بر 4 مغلوب الاتحاد شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
دقایق حساس:
دقیقه 14: ضربه ماکالی کریسانتوس در شلوغی محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافع الاتحاد آرام در اختیار القرنی قرار گرفت.
دقیقه 20: ضربه رومارینیو در داخل محوطه جریمه با واکنش بسیار خوب صادقی همراه شد تا دروازه ذوب آهن هنوز بسته باشد.
دقیقه 27: شوت لوئیز خیمنز در حال ورود به دروازه ذوب آهن بود که در لحظه آخر محمدزاده توپ را بیرون کشید.
دقیقه 32: نفوذ سعود به داخل محوطه جریمه ذوب آهن و پاس عرضی خطرناک او که در بین توسط صادقی قطع شد.
دقیقه 39: پاس زیبای ویلانووا در پشت دفاع ذوب آهن به لوئیز خیمنز رسید و باز هم صادقی با یک خروج عالی و واکنش خوب مانع از باز شدن دروازه ذوب آهن شد.
دقیقه 42: پاس زیبای لوئیز خیمنز در فضای پشت مدافعان ذوب آهن بار دیگر به رومارینیو رسید و شوت محکم این مهاجم به تیرک افقی دروازه ذوب آهن برخورد کرد.
دقیقه 45: ضربه پای چپ وچیو به گوشه دروازه ذوب آهن رفت، تا الاتحاد به گل اول دست پیدا کند.
دقیقه 53: ارسال بازیکن ذوب آهن در میانه راه به لوئیس خیمنز برخورد کرد و اشتباهی وارد دروازه الاتحاد شد.
دقیقه 54: روی اشتباه بسیار عجیب محمد باقر صادقی دروازه ذوب آهن برای بار دوم باز شد.
دقیقه 64: فرار خوب الشمرانی و پاس عرضی او در منطقه شش قدم به رومارینیو رسید و او هم با اشتباه مدافعان ذوب آهن، گل سوم الاتحاد را به ثمر رساند.
دقیقه 70: پاس خوب لوئیز خیمنز در بین مدافعان ذوب آهن و ضربه بغل پای خیمنز، الاتحاد را به گل چهارم رساند.
دقیقه 72: ارسال قاسم حدادی فر و ضربه سر هادی محمدی اختلاف را کم‌تر کرد.
دقیقه 83: شوت چراغ‌علی با دفع دروازه‌بان الاتحاد همراه شد، اما در ریباند کریسانتوس گل سوم را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ذوب آهن الاتحاد آخرین نماینده ایران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و الاتحاد در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و الاتحاد شامگاه _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربشتان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

میشل در دقیقه ۲۴ و سعود عبدالحمید در دقیقه ۸۱ گل‌های الهلال را به ثمر رساندند.

تک گل الاتحاد را عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۶۷ رقم زد.

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد کد خبر 749570

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!