Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز برای سواحل دریای خزر در استان‌های مازندران، گیلان و شرق اردبیل بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز برای سواحل دریای خزر در استان‌های مازندران، گیلان و شرق اردبیل بارش باران و وزش باد و برای نواحی شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، مرکزی، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری، شمال خوزستان و همچنین برای غرب هرمزگان و جنوب شرق فارس رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای روزهای چهارشنبه تا جمعه در نواحی شمال غرب، غرب، دامنه زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب کرمان افزایش ابر، بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در سواحل غربی شمال کشور و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

طی پنج روز آینده بویژه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای نواحی شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین در این مدت برای شمال یزد، شرق کرمان، شمال و شرق اصفهان و قم وزش باد شدید موقت و کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به رگبار، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا از وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز و فردا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، سمنان، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های فارس، کرمان، مرکز و شرق کشور، رگبار و رعد و برق، کاهش نسبی دما، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد، گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی افزود: پنجشنبه شدت بارش در استان‌های مازندران و خراسان رضوی خواهد بود و در این روز کاهش محسوس دما برای شمال شرق به‌ویژه خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود، همچنین جمعه برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، بعضی نقاط شمال شرق و ارتفاعات البرز، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و یکشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور برای شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر و دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: از امروز تا شنبه در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک وجود دارد و از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه، مرکز و شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف، گاهی افزایش ابر و اواسط روز وزش باد، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۵ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۲ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 751615

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته؛ رگبار باران و وزش باد شدید
  • روز‌های بارانی و لطیف گیلان
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران
  • پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود