Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اثر این آتش سوزی حدود دو هکتار از مراتع منطقه خسارت دید و علت آن بی توجهی طبیعت گردان در مناطق حساس و رها رها کردن آتش در این منطقه بوده است.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با آتش سوزی در مراتع و ممانعت از گسترش آن و ایجاد حریق در مراتع دیگر از روستای بنادک سادات عنوان کرد: نیروهای یگان‌ حفاظت اداره منابع طبیعی استان یزد و شهرستان مهریز با همکاری نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز و نیروهای مردمی به اطفاء حریق اقدام کرده و از وارد آمدن خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باقری بیان کرد: مشارکت مردم و شوراها، دهیاران و همکاری دستگاه‌ها در زمینه اطفاء حریق دارای اهمیت بالایی است و در این حادثه نیز با مشارکت مردم موفق به مهار آتش سوزی شدیم.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز با بیان اینکه مهار آتش هفت ساعت به طول انجامید، افزود: کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه، وزش باد و عدم وجود تجهیزات اولیه و پوشش گیاهی خشک و آتش زا باعث تشدید آتش در حجم وسیعی از طبیعت بنادک سادات شد.

وی یادآور شد: با توجه به خشکی علوفه های مرتعی، روشن کردن آتش در مراتع می تواند منجر به آتش سوزی های گسترده شود بنابراین مردم و طبیعت گردان از این اقدام خودداری کنند و در صورت مشاهده آتش سوزی در مراتع، موضوع را به سرعت با شماره ۱۵۰۴ در میان بگذارند.

کد خبر 4691070

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز علی باقری آتش سوزی مراتع روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد

دریافت 51 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقی عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأثیرات پسماندها و زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم و به صورت غیر اصولی دفع می‌شوند را تشریح کرده و گفت: تمام زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت خودمان تأثیر می‌گذارد و به سمت ما باز می‌گردند.

کد خبر 6088588

دیگر خبرها

  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران