Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ فردی که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مقدار ۸۸ هزار و ۳۱۳ هزار دلار آمریکا معادل چهار میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال را به صورت ماهرانه جاسازی کرده بود پس از دستگیری و رسیدگی به پرونده‌اش در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان سقز به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید نجیم حسینی گفت: پس از تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی سقز با توجه به حمل ارز بدون رعایت ضوابط تعیین شده از طرف دولت، نحوه حمل ارزها به صورت جاساز کردن در داخل هواکش و زیر فیلتر هوای خودرو، اظهارات خلاف واقع در مراجع انتظامی و قضایی و ناتوانی متهم در اثبات ارتباط نداشتن با اتهام، رای محکومیت برای او صادر شد.

وی افزود: قاضی پرونده مستند به ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط ۸۸ هزار و ۳۱۳ دلار به عنوان ارز ورودی، متهم پرونده را به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسینی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده و خودرو مورد استقاده در قاچاق متعلق به فرد دیگری بود که هیچ گونه دخالت و اطلاعی از امر قاچاق نداشت بنابراین مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودرو به جزای نقدی مرتکب اضافه شد و در مجموع متهم پرونده به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

حسینی یادآور شد: با اعتراض متهم به حکم شعبه بدوی، شعبه چهارم تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی حکم صادره از شعب بدوی را عیناً تائید کرد و بنابراین رای صادره قطعی و لازم الاجرا است.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ارز دلار قاچاق کالا و ارز قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد