Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اسدی راد در گفتگو با برنا اظهار کرد : همواره شرایط موجود در تصمیم گیری سرمایه گذاران  موثر است و رونق اقتصادی به شناسایی فرصت ها بستگی دارد و از طرفی هم جامعه هدف از سوی سرمایه گذاران انتخاب می‌شود،مسئولان ذیربط می بایست با معرفی فرصت ها و بستر لازم برای ورود سرمایه گذاران در بخش گردشگری به دیار کهن ایلام تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هتل زاگرس ایلام گفت : ۱۶ هتل و میهمان پذیر با ظرفیت ۱۵۰۰ تخت در خدمت میهمانان،زائران عتبات عالیات، گردشگران و غیره  در ایلام هستند.

اسدی راد رئیس انجمن حرفه ای هتل و میهمانپذیر استان ایلام افزود:هتل ها و میهمان پذیرهای ایلام اکثرا یک تا سه ستاره ممتاز هستند و از تمام جنبه ها بازرسی و مطابق با استانداردهای هتل داری و میهمانپذیری فعالیت می کنند.

مدیر عامل هتل زاگرس ایلام‌اضافه کرد :هتل زاگرس ایلام با چشم انداز زیبا و داشتن ۴۰ اتاق و ۱۴۰ تخت،کافی شاپ،رستوران،سالن جلسات و سالن اجتماعات آماده پذیرایی از میهمانان، دوایر دولتی و زوار عتبات عالیات است.

او اظهار داشت: هتل زاگرس ایلام در سال ۱۳۷۶توسط سازمان تربیت بدنی استان به سلف سرویس ورزشکاران شروع و در سال ۱۳۸۳ کار ساخت آن با متراژ 10 هزار مترمربع عرصه و ۵ هزار متر مربع اعیان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به اتمام رسید و در همان سال بنابه سیاست های آن زمان، مجموعه فوق از طریق مزایده عمومی بفروش گذاشته شده که توسط مسئولین وقت بنیاد تعاون سپاه مرکز و با پیگیری بنیاد تعاون استان بصورت اجاره به شرط تملیک خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه این هتل در شهر ایلام، میدان امان حسین (ع) و در پارک جنگلی چغا سبز  واقع شده است،تصریح کرد: زمین هتل که طی قرارداد به بنیاد تعاون واگذار گردید شامل حدود یک هکتار بوده که با اقدامات صورت گرفته از جمله حصار کشی و درخت کاری زمین های اطراف هتل ۳ هکتار دیگر در اختیار هتل قرار گرفته است.

مدیرعامل هتل زاگرس ایلام گفت: در حال حاضر هتل مذکور دارای دو طبقه رستوران و رستوران کافی شاپ شیشه ای، سالن اجتماعات با ظرفیت ۷۰ نفر و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۲۰ نفر ، دارای ۴۰ اطاق با ظرفیت ۱۲۴ تخت در محیطی آرام بر بام ایلام قرار گرفته است.

اسدی راد افزود: تعداد نیروی انسانی شاغل در این مجموعه ۳۴ نفر می باشد که با توجه به قرارداد دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه غذا در سلف سرویس دانشگاه به ۵۰ نفر رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد اقتصادی سرمایه گذاران سرمایه گذاری صنعت گردشگری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرادی نراقی گفت: در جشنواره ریواس، برنامه‌هایی در قالب شعرخوانی، خواندن متون ادبی و طنز با لهجه راونجی، اجرای موسیقی سنتی، بازی‌های بومی و محلی، طبخ غذاهای سنتی و چیدن ریواس از کوه مروار و دره اجرا شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: هدف از برگزاری بیست و ششمین جشنواره ریواس را ایجاد روحیه نشاط و همدلی و معرفی و شناساندن هر چه بیشتر قابلیت‌های راونج که دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد در زمینه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال گفت: برگزاری این جشنواره‌ها علاوه بر توسعه گردشگری می‌تواند موجب نشاط اجتماعی شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه روستای راونج با داشتن مزیت‌های مختلف کشاورزی می‌تواند میزبان جشنواره‌های متعدد دیگری نیز باشد، افزود: ظرفیت‌هایی همچون امامزادگان سلیمان و پیرداوود، دشت ریواس و دره راونج از جمله ظرفیت‌های گردشگری منحصر به فرد این منطقه است.

کد خبر 6095881

دیگر خبرها

  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود