Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختار مهدوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : در حالی ساروی ها تاکنون در رقابت های فوتبال تیمداری نکردند که استانداردترین استادیوم ورزشی استان (شهدای ساری) را دارند.

وی اضافه کرد : با ورود استاندار مازندران به مقوله تیمدار شدن ساروی ها به دلیل وجود استعداد خوب فوتبالی و  پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان  استان این رویداد در حال نهایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت های لیگ دو اوایل مهرماه شروع می شود.

وی اظهار داشت : پیش بینی ما این است که بتوانیم با ورود قوی در لیگ دو، سال آینده این تیم را به لیگ یک ببریم و حداقل تا ۱۴۰۰ ساروی ها هم یک تیم در لیگ برتر داشته باشند.

مهدوی گفت که اداره ورزش مرکز استان به دنبال چیدن تیمی است که بتوانند آرزوی چندین ساله ساروی ها را در تیمداری لیگ برتر در کوتاه مدت محقق کند.

وی اضافه کرد : وجود  تیم نساجی در لیگ برتر به عنوان  شناسنامه فوتبالی استان و در کنارش رایکا (خونه به خونه سابق) در لیگ یک افتخار استان ‌و نشان از وجود استعداد سرشار مازنی ها در فوتبال است.

رییس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: ساری در فوتسال از چندین سال قبل تاکنون تیمداری می کند و حضور یک تیم در فوتبال مطالبه مردم مرکز استان را تکمیل می کند.

مازندران طبق آمرا  رسمی حدود ۱۱۰ بازیکن در سطح بالای فوتبال  کشور دارد و از سال گذشته با صعود نساجی به لیگ برتر پس ۱۳ سال بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور رسید.

شموشک نوشهر ۱۳ سال قبل نماینده مازنی ها در سطح اول فوتبال ایران بود.

۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اداره ورزش و جوانان فوتبال فوتبال ایران فوتسال مدیرکل ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد