Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@04:27:20 GMT

اعلام علت مرگ مشکوک دانش‌آموز در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۶۴۴۹

این نخستین اظهار رسمی گروه پزشکی درباره مرگ این دانش آموز در سنندج است. او می گوید: علت اصلی مرگ این بیمار در جواب کالبد شکافی پزشکی قانونی و در 2 ماه آینده مشخص می‌شود.

«پرستو نصیری» دانش‌آموز پایه نهم دبیرستان دخترانه شهید بهمنی محله عباس‌آباد سنندج 16 مردادماه برای مداوا به بیمارستان تامین اجتماعی این شهر مراجعه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ساعت 14:27 دقیقه روز چهارشنبه 16 مرداد، پذیرش و ساعت 17:40 دقیقه به اتاق عمل برده شد.

به گفته رییس بیمارستان تامین اجتماعی، به تشخیص پزشک معالج، بیمار برای عمل جراحی «کیسه صفرا» به اتاق عمل برده شد، اما ساعتی بعد از عمل، بیمار فوت شد.

دکتر افشین احمدی، رییس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج گفت: مراجعه کننده به دلیل فشار پایین و بی حالی توسط پزشک معالج در بیمارستان، بستری و با انجام آزمایش و سونوگرافی مشخص شد که در شکم او مایعی وجود دارد و این موضوع باعث شد پزشک برای تشخیص مایع موجود در بدن بیمار، او را به اتاق عمل انتقال دهند.

وی تایید کرد: بعد از تشخیص پزشک، مشخص شد هیچ گونه پارگی و سنگ صفرا در بدن بیمار وجود ندارد، اما در انجام آزمایشات، «کبد و قلب» بیمار در وضعیت نامناسبی قرار داشت.

وی یادآورشد: برخی از متخصصان قلب و بیهوشی بعد از ویزیت بیمار تشخیص دادند که بیمار به احتمال بالای 90 درصد فوت کند، در نهایت بیمار 7 ساعت بعد از خروج از اتاق عمل به دلیل ایست قلبی فوت کرد.

 به گفته وی، کمیته مردمی بیمارستان تامین اجتماعی سنندج روز شنبه 19 مرداد با حضور شماری از پزشکان، تشکیل و در آن دلیل مرگ این نوجوان بررسی و علت مرگ «مسمومیت یا نارسایی کبد» تشخیص داده شد.

  مرگ این نوجوان سنندجی پس از جراحی در بیمارستان، از سوی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج رسانه‌ای شد و بازتاب گسترده‌ای یافت. با این حال رییس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج، منکر هرگونه قصور پزشکی و ارایه خدمات به بیمار شد و با تاکید گفته، هیچ گونه قصور پزشکی در ارایه خدمات بیمارستانی وجود نداشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین