Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان کویت تاکید کرد، یورش‌های سربازان اسرائیلی علیه نمازگزاران در مسجد الاقصی زوال فراخوان‌های جعلی صلح را ثابت کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، پس از یورش‌ها علیه نمازگزاران در مسجد الاقصی در صبح روز عید قربان، مرزوق الغانم، رئیس پارلمان کویت تحرکات عربی، اسلامی و بین‌المللی جامع و گسترده‌ای را برای اعمال فشار واقعی بر اشغالگران خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الغانم در گفتگویی مطبوعاتی اظهار کرد: یورش‌های وحشیانه‌ای که نیروهای اشغالگر صبح روز عید قربان علیه نمازگزاران در صحن‌های مسجد الاقصی داشتند، بار دیگر زوال فراخوان‌های جعلی به صلح و طرح‌های پوچ سازش با رژیمی اشغالگر را که تنها زبان خشونت و زور را می‌شناسد، ثابت کرد.

رئیس پارلمان کویت تاکید کرد، اینکه ساکنان قدس و فلسطینی‌ها در مقابل دشمن بدون حمایت و پشتیبانی تنها گذاشته شوند، شرم آور است.

وی گفت: مقابله با این رژیم اشغالگر برخاسته از ایمان است و اگر شرایط نظامی ما مطلوب نیست، این امر مانع از همکاری‌ها به شکل مداوم و روزانه در سطوح سیاسی، فرهنگی و حقوقی میان کشورهای عربی، اسلامی و جهان نمی‌شود.

پلیس رژیم صهیونیستی صبح روز یکشنبه همزمان با برپایی نماز عید قربان در مسجد الاقصی به شهرک‌نشین‌ها اجازه ورود به مسجد را نداد، اما در ادامه پس از سرکوب نمازگزاران در نزدیکی ورودی المغاربه به شهرک‌نشین‌ها اجازه داد از این ورودی به مسجد یورش ببرند که در ادامه درگیری‌هایی میان آنها و نمازگزاران فلسطینی شکل گرفت و پلیس اسرائیل شهرک‌نشین‌ها را بیرون کرده و به نمازگزاران فلسطینی حمله کرد که این امر موجب آسیب دیدگی ۶۱ نمازگزار شد، طبق آمار جمعیت هلال احمر فلسطین از این تعداد زخمی ۱۶ تن به بیمارستان‌های شهر قدس منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس پارلمان کویت مسجدالاقصي یورش به مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ!

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

شیخ حسن البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید میکرد من حمله موشکی به ایران نکرده ام!

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد گفت: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • روز ۲۰۲ طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی