Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:40:29 GMT

اتوبوس سیار دندانپزشکی بروجرد به گلستان اعزام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۶۶۸۹

اتوبوس سیار دندانپزشکی بروجرد به گلستان اعزام شد

 مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی در قالب قرارگاه جهادی و کمک به مردم مناطق محروم و حادثه دیده واحد بروجرد کلینیک سیار دندانپزشکی خود را به مناطق حادثه دیده استان گلستان اعزام نمود.

علی زندی مهر افزود: بنا بر تأکیدات ریاست هیأت مؤسس و هیأت امنا و ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر کمک به مردم و محرومیت زدایی از مناطق حادثه دیده و کمتر برخوردار و مساعدت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در مأموریت محوله با همکاری بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واحد بروجرد در حال خدمات رسانی به صورت کاملاً رایگان به هموطنانمان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: قرارگاه جهادی بمدت سه روز در مناطق محروم استان گلستان از جمله گمیشان واقع در ۵۰ کبلومتری گرگان مستقر شده است.

 زندی مهر بیان کرد: این اتوبوس با ۲ یونیت و یک تیم ۱۰ نفره از دندانپزشکان مجهز به بهترین و بروز ترین تجهیزات خدمات دندانپزشکی را به مردم گلستان ارائه خواهند داد.
وی بیان کرد: کلینیک دندانپزشکی بروجرد یکی از بروز ترین کلینیک های سیار کشور است که خدمات عصب کشی، جراحی، ترمیم دندان را به مردم مناطق محروم استان گلستان  ارائه می دهد.
زندی ادامه داد: این اتوبوس در سیل اخیر لرستان در منطقه پلدختر نیز خدمات رسانی داشته است.

۶۰۵۲/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود