Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۲ جوان ۱۷ و ۱۵ ساله ساله دیروز دوشنبه ۲۱ مردادماه در آب های ساحلی استان به دلیل غرق شدگی جان باختند.

او افزود:محمد رضا طلوعی ۱۷ ساله اهل سلمان شهر در محدوده ضلع غربی جمشیدآباد در شهرستان عباس آباد غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمیان گفت:۳ نفر نیز در بخش خصوصی ساحل  شهرستان جویبار دچار امواج سهمگین دریا شدند که حسین رعیت نژاد ۱۵ ساله اهل ساری غرق شد و برادر دوقلوی او همکاری  ناجیان غریق نجات یافت، اما نفر سوم در دریا مفقود شد که تاکنون جسد او پیدا نشده است.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: ناجیان غریق به دلیل مواج و طوفانی بودن دریا از ورود مسافران و گردشگران برای شنا در طرح سالم سازی دریا و خارج طرح جلوگیری خواهند کرد و شهروندان خواست به توصیه ایمنی ناجیان توجه کنند.
انتهای پیام/س   غرق شدن سه نفر دیروز در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد