Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

شدید پور فرمانده گردان امام حسن (ع) این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: امروز گردان امام حسن (ع) لشکر عملیاتی ۷ شادگان اقدام به برگزاری دوره تکمیلی ۳۰ روزه ویژه بسیجیان نمونه از نیروهای عضو این گردان جهت آموزش و سازماندهی، نموده است.

شدید پور افزود: این دوره طبق ابلاغ استان ۴۵ روزه می باشد که سی روز آن در شهرستان شادگان و بلافاصله پس از اتمام با اعزام نیروها به سپاه استان پانزده روز باقیمانده را با آموزش های تدارک دیده شده به اتمام می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه مطالب در خصوص نحوه آموزش و آمادگی رزم داوطلبان ، سین برنامه کلاسها ، کسب تجربه و اهمیت مسائل حفاظتی مطالب را بیان کرد.

ابتدای مراسم افتتاحیه با سخنان گهربار ججت الاسلام والمسلمین حاج آقا دانیای فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شادگان با بیان روایتی از امام محمد باقر (ع) آغاز شد.

ایشان گفتند: امام محمد باقر (ع) می فرماید: «من ثبت علی ولایتنا فی غیبة قائمنا اعطاه اللّه اجر الف شهیدٍ مثل شهداء بدر و احد.» یعنی هر کس بر ولایت ما در غیبت قائم ما ثابت قدم باشد، خداوند اجر هزار شهید همانند شهدای بدر و احد را به او عطا می فرماید.

دانیالی فر در ادامه مطالب در خصوص قدم گذاشتن بسیجیان در این راه و پی بردن به ارزش و اهمیت و همچنین ثابت قدم بودن در این مسیر مطالبی را عنوان نمودند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد