Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله روحانی، مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن کریم  اوقاف در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، اظهار کرد: از چهارمحال‌و‌بختیاری 17 نفر از آقایان  برگزیده استانی در این مسابقات حضور دارند و مرحله مقدماتی برای خواهران برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره رشته‌های این مسابقات، گفت: در این دوره از مسابقات که از 10 مردادماه آغاز شده و تا 29 مردادماه ادامه دارد، افراد برگزیده استان در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعاخوانی حضور دارند.

روحانی اظهار کرد: افراد راه‌یافته از استان به مرحله کشوری بر اساس گروه‌بندی اعلام شده به ترتیب به این مسابقات اعزام می‌شوند و این روند تا 29 مردادماه و آخرین رشته امتحانی یعنی قرائت تحقیق، ادامه دارد.

مدیر امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری رشته‌های معارفی در شهریورماه، بیان کرد: این مسابقات در 3 رشته تفسیر، حفظ موضوعی، حفظ معارف نهج‌البلاغه و با حضور 5 نفر از استان، شامل سه آقا و 2 بانو، از دوم شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس برنامه اعلام شده، شرکت‌کنندگان در روز نخست و در مرحله مقدماتی به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان این مرحله به نیمه‌نهایی راه می‌یابند که سوم شهریورماه برگزار خواهد شد و برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی نیز در روز 4 شهریورماه در مرحله نهایی کشوری در بخش معارفی به رقابت خواهند پرداخت.

روحانی در پایان اظهار کرد: مرحله نهایی کشوری مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف اوایل مهرماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری مسابقات قرآن اوقاف مرحله کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی