Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@09:11:38 GMT

سوختگیری با کارت سوخت شخصی از امروز

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۰۳۷

سوختگیری با کارت سوخت شخصی از امروز

به گزارش سرويس ساير رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه خبر:
امیر وکیل‌زاده - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگو با برنامه 18/30 شبکه خبر گفت: سوخت از سه شنبه در جایگاه ها با کارت شخصی عرضه می شود.

وی گفت: مردم نگران دریافت بنزین نباشند، کارت های آزاد در جایگاه ها فعال است.
وی سخت افزارها و نرم افزارهای جایگاه ها سرویس شده و مشکلی وجود ندارد، افزود: همه باید کارت شخصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکیل‌زاده گفت: دائم تقاضای جدید برای دریافت کارت سوخت وجود دارد.
وی افزود: ترافیک دریافت کارت سوخت زیاد شده است اما در حالت عادی دریافت کارت سوخت یک ماه زمان می برد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: متقاضیانی که برای صدور کارت المثنی با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 و یا از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام کرده اند، مطمئن باشند کارت آنها صادر و به درب منازلشان ارسال خواهد شد. اگر هم دریافت نکرده اند یا در هنگام مراجعه پستچی منزل نبوده اند، کارت در باجه معطه موجود است.
وکیل‌زاده افزود: رمز پیش فرض 4 رقم آخر کد ملی است.
وی گفت: خودروهای دولتی هم باید کارت داشته باشند.
وکیل‌زاده درباره خودروهای نو هم گفت: برای آنها به صورت پیش‌فرض کارت سوخت صادر می‌شود و درب منزل مالک خودرو تحویل داده می‌شود و زمان استفاده از کارت سوخت هم منقضی نمی‌شود.
وی افزود: اگر کسی نتوانست رمز قبلی کارت سوخت خود را پیدا کند در تهران 19 مرکز برای بازیابی رمز کارت سوخت وجود دارد و به صورت پیش‌فرض چهار رقم آخر کد ملی فرد به عنوان رمز فعال می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره سهمیه سوخت هر کارت گفت: در حال حاضر سوخت‌گیری چه با کارت شخصی و یا کارت جایگاه باشد بیش از 60 لیتر در روز امکان ندارد اما اگر کسی بیش از 60 لیتر خواست محدودیتی وجود ندارد.
وکیل‌زاده درباره نقش کارت سوخت در جلوگیری از قاچاق سوخت، گفت: این مسئله در هوشمند کردن میزان مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق کمک می‌کند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود

مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید