Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجعفریان با اشاره به اینکه سایت پلان تنظیم شده و تکالیف دستگاه ها برای بحث اربعینی معین شده است، ادامه داد: از امروز فاز عملیات اجرایی و تامین نیازمندی ها برای اربعین حسینی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید کمال الدین میرجعفریان» امروز (22 مرداد) در جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی استان اظهار کرد: مدیران به موضوع معنوی اربعین حسینی باید فارغ از موضوعات اداری و دستگاهی نگاه کنند تا استان خراسان جنوبی بتواند بهتر از سنوات گذشته بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اربعین حسینی موضوعی بین المللی است، گفت: باید تمام دستگاه ها با تمام قوا در این زمینه برنامه ریزی و در میدان باشند.

 

وی با بیان اینکه باید بحث امور اربعین حسینی را میدانی جلو ببریم تا قبل از ورود زائران تمام زیرساخت ها و امکانات آماده پذیرایی از زائران باشد، افزود: باید دستگاه های اجرایی برنامه های زمان بندی شده خود را ارائه دهند.

 

میرجعفریان با اشاره به اینکه سایت پلان تنظیم شده و تکالیف دستگاه ها برای بحث اربعینی معین شده است، ادامه داد: از امروز فاز عملیات اجرایی و تامین نیازمندی ها برای اربعین حسینی آغاز می شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت توزیع برق استان تا 20 شهریورماه مکلف است بحث تامین برق مورد نیاز و اجرای تاسیسات برق برای موکب ها و خدمت به زائران حسینی در شهر کاظمین را انجام دهند.

 

میرجعفریان در خصوص بحث تامین آب شرب و اجرای تاسیسات آبرسانی در شهر کاظمین، گفت: مسئولیت تامین آب شرب و تاسیسات با اداره آب و فاضلاب شهری و همکاری سایر دستگاه ها است لذا باید تا 15 شهریورماه برنامه اجرای تاسیسات آبرسانی آغاز و تا 20 شهریورماه تمام تجهیزات مورد نیاز مستقر شود.

 

به گفته وی نقل و انتقال هر گونه مصالح و تجهیزات و تامین خودرو برای اعزام به عراق و همچنین آماده سازی مجتمع های خدمات رفاهی در مسیر داخل کشور بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: شهرداری ها متولی تامین و اجرای سرویس های بهداشتی مورد نیاز برای زائران در شهر کاظمین هستند و باید تا 15 شهریورماه مستقر شود.

 

«موسی جوینده» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی هم اظهار کرد: امسال با توجه به حذف ویزا حجم کار و تعداد زائران حسینی افزایش می یابد.

 

وی با بیان اینکه باید امسال امکانات و زیرساخت ها برای اسکان و پذیرایی از 20 هزار زائر حسینی در شهر کاظمین ایجاد شود، گفت: با توجه به گرمای هوا در ایام اربعین حسینی در مرحله نخست 100 دستگاه کولر نیاز است.

 

جوینده با اشاره به اینکه تاکنون 45 دستگاه کولر آبی تامین شده است که در اختیار زائران قرار می گیرد، افزود: در حال حاضر 120 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در کاظمین موجود است که 40 مورد آن نیازمند تعمیر است.

 

وی ادامه داد: اکنون ساخت 60 چشمه سرویس بهداشتی مورد نیاز دیگر پیش بینی شده است که نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون موکب ها در حال خرید اقلام غذایی مورد نیاز هستند، عنوان کرد: موکب های حسینی با تمام ظرفیت آماده خدمت به زائران هستند و اولین گروه 13 مهرماه در شهر کاظمین مستقر می شوند.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان شبستان یزد عید سعید قربان مراسم دعای عرفه عرفه اصفهان روزنامه روزنامه ها ستاد اربعین حسینی شبستان بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین