Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@13:22:56 GMT

صعود به قله دماوند با یاد شهید سالخورده

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۱۵۲

صعود به قله دماوند با یاد شهید سالخورده

خادمیاران افتخاری آستان قدس از کانون ورزشی خادمیاران شهرستان نکا با یاد شهید مدافع حرم «محمدتقی سالخورده» به قله دماوند صعود کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، کوهنوردان نکایی به عنوان خادمیار افتخاری آستان قدس از کانون ورزشی خادمیاران شهرستان نکا با یاد شهید مدافع حرم «محمدتقی سالخورده» به قله پنج هزار و ۶۷۱ متری دماوند صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید مدافع حرم «محمدتقی سالخورده» فروردین سال 65 در روستای شهاب الدین شهرستان نکا دیده به جهان گشود. این پاسدار تکاور گردان صابرین لشکر 25 کربلای مازندران 21 فروردین ماه سال1395 بر اثر اصابت ترکش‌های خمپاره به سجده‌گاهش به شهادت رسید و24 فروردین ماه همان سال در زادگاهش روستای شهاب‌الدین نکا به خاک سپرده شد. «زینب» تنها یادگار این شهید والامقام است.

 

به گزارش شبستان، قله دماوند« بام ایران» به ارتفاع پنج هزار و ۶۷۱ متر در ۹۰ کیلومتری شمال شرقی تهران و ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهر آمل در البرز مرکزی و بخش لاریجان قرار دارد .

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان شبستان یزد عید سعید قربان مراسم دعای عرفه عرفه اصفهان روزنامه روزنامه ها شهید مدافع حرم سالخورده صعود به قله دماوند خادمیاران رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها