Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-02@11:04:30 GMT

برگزاری مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد فاجعه منا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۳۸۸

برگزاری مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد فاجعه منا

به گزارش سرويس ساير رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه خبر:
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در حاشیه مراسم یادواره شهدای منا و مسجدالحرام که در محل بعثه مقام معظم رهبری در منا برگزار شد با تاکید بر اینکه شهدای مسجدالحرام و فاجعه منا از یاد نرفته اند، گفت: وظیفه همه ماست که این موضوع را تا وصول نتیجه پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب گفت: وظیفه ما است که این مسایل را پیگیری کنیم و تاکنون هم مسئولان مربوطه از جمله نماینده محترم، ولی فقیه و مسئولان سازمان حج و زیارت پیگیری‌های زیادی داشتند.

وی افزود: علاوه بر این در جلساتی هم که با خانواده‌های محترم شهدای مسجدالحرام و منا در تهران برگزار شده است، این موضوع را پیگیری کرده ایم تا ان شاءالله حقوق شان استیفاء شود.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: هرچند این موضوع بدلیل قطع بودن روابط دو کشور مقداری به تاخیرافتاده است، ولی امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود و مکاتباتی که رئیس سازمان حج با وزیر حج عربستان داشته و جلساتی که در مکه بعد از ایام حج برگزار خواهد شد، نتیجه روشن شود.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه سومین سال است که در شب دوم حضور حجاج ایرانی در سرزمین منا، یادواره شهدای مسجدالحرام و منا برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ای که قبلا تحت عنوان یادمان خادمان ضیوف الرحمان برگزار می‌شد، بعد از وقوع فاجعه منا به یادواره شهدای مسجدالحرام و منا تغییر یافته است.

وی افزود: در این برنامه، زائران ایرانی در چادر بعثه مقام معظم رهبری در منا حضور می‌یابند و یاد عزیزانی را که از منا به دیار باقی پرکشیدند و همین طور عزیزانی که در مسجدالحرام به شهادت رسیدند، گرامی می‌دارند.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: امشب هم جمعی از زائران و نمایندگان بعثه مراجع عظام تقلید در این یادواره حضور پیدا کردند و در جلسه‌ای که برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی، مطالب خوبی را بیان کرد.

وی افزود: یاد این شهداء را باید گرامی داشت، چون خون این شهداء ان شاءالله مانند خون بقیه شهداء الهام بخش خواهد بود و ما باید این مسائل را پیگیری کنیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس

سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس گفت: این مراسم با حضور معلم‌هایی از ۴۰ روستای بخش شمیل در مدرسه شبانه روزی امام رضا (ع) شمیل برگزار شد.

سرهنگ  ماندگاری افزود: معلم‌ها سنگربان و پشتیبان محکم این انقلاب هستند و این حقیقت همیشه ماندگار برکسی پوشیده نیست.

در پایان این مراسم از معلم‌های سراسر بخش شمیل قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • حرکت کاروان میقات
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس