Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اعلام نتایج آزمون سراسری از تعداد ۸۳۲ داوطلب مجاز به انتخاب رشته تحصیلی، بیش از ۳۵ هزار نفر فرم انخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: کلیه داوطلبانی که بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه سراسری مجاز به انتخاب رشته هستند باید پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته، پیوست‌ها و دستورالعمل انتخاب رشته، کد رشته‌های مورد نظر خود را بر اساس آن از گروه‌های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی ادامه داد: داوطلبان ابتدا کد رشته‌های مورد علاقه را به ترتیب ابتدا در فرم پیش نویس ثبت کنند و پس از اطمینان از صحت آن، از ۲۰ تا ۲۴ مرداد ۹۸ بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته که بر روی سایت سازمان سنجش درج شده است، با وارد کردن کد کاربردی، کد رهگیری، کد کارنامه و یا شماره پیگیری نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلب پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی کنکور ۹۸ یک شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید دریافت می‌کند که لازم است آن را نزد خود نگهداری کند.

وی اظهار کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته  کنکور ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت. همچنین ویژه نامه انتخاب رشته و سیستم انتخاب رشته مجازی نیز بر روی سایت فعال شده است.

توکلی تصریح کرد: از تعداد ۸۳۲ هزار و ۲۸۹ نفر مجاز به انتخاب رشته، تاکنون تعداد ۳۵ هزار و ۳۵۶ نفر انتخاب رشته کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبان می‌توانند تا ۱۵۰ کد رشته را در فرم انتخاب رشته خود انتخاب کنند متقاضیان میبایست جهت انتخاب رشته خود به اصلاحاتی که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است توجه کنند.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه با حضور بیش از یک میلیون داوطلب برگزار شد و پس از انتشار کارنامه در ۱۵ مرداد ماه بیش از ۸۳۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخاب رشته آزمون سراسری آزمون سراسری مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • (ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت